_Løvemamma_ Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 I dag var jeg hos fysioterapauten. Han hadde hatt en jordmor til behandling rett før meg.Hun fortalte at hun nettopp hadde vært på en konferanse i Danmark, der det var mange leger og jodrmødre (husker ikke hva slags konferanse det var). I en samtale med en dansk lege hadde hun nevnt at hun ikke hadde sett et eneste avisoppslag om svineinfluensa i de danske avisene, og lure på hvordan det kunne ha seg. "Vel, du vet. Vi dansker, vi er ikke så lettskremte som nordmenn".
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Så de 25 som til nå er døde av svineinfluensa har blitt skremt til døde ...?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Danmark har hatt en helt annen tilnærming til dette enn mange andre land, ikke mange dødsfall der heller. Og ingen massevaksinering! Synd man skal være belemra med sånne billige kommentarer som kommer. At "pandemien" er betraktelig mindre truende enn varslet er et faktum, selvfølgelig er ethvert dødsfall tragisk, men det forsvarer ikke en massevaksinering som vi holder på med her i landet! Særlig med en vaksine som er såpass lite testet som denne. Når ikke produsentene selv tar ansvar for det, tar heller ikke jeg sjansen på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå