Tre tette! *07+10+11* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hva er best av disse to? Tenkte på å ha en blanding av disse. Er det noen som har noen merker å anbefale? Forløpi har vi kjøpt to BumGenius, to Muksut og en DryBees. Alle lommebleier:)
Makko med to små gutter Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 lommebleier. Da kan du tilpasse tykkelsen etter behov og de tørker raskt. Om du vil kjøpe litt forskjellig send meg en pm. Har endel bleier (mange merker), som jeg ikke har orket å lagt ut. Du kan få de til en ok pris. - Synes det var artig å prøve litt forskjellig :-)
en liten en Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 enig i at lommebleier er bedre, kjøpte bare AIO i startn, men de var jeg ikke fornøyd med.
Yo&La+spire Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Eg liker også lommebleier best, av to grunner; De tørker raskere Man kan selv velge hvor mye innlegg man vil ha i (med AIO har eg ofte opplevd at det har blitt litt lite og må legge i ekstra løst inni). Bakdelen er vel at lommebleier må "stappes" etter vask, men for meg har det aldri vert noe problem. Gjør det forann tven om kvelden;) slik at bleiene er klare til bruk.
Trollemor75 Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Jeg foretrekker lommebleier. Samme grunner som de andre, lettere å justere etter behov, og tørker raskere.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Vi har Thirsties AIO og de har lomme i tillegg til fastsydd innlegg. Da slår man to fluer i ett smekk.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Vil som de andre anbefale lommebleier av to grunner: - Tørker raskere - Mengde innlegg kan tilpasses etter behov (spesielt fint med OneSizebleier, da slipper man gedigen bleiebak på nyfødt) Eneste bakdelen er at de må stappes, men det har ikke vært noe problem her i huset, ganske så fort gjort når man først kommer inn i det Av lommebleiene vi har prøvd (og det er noen...) vil jeg først og fremst anbefale BumGenius V3 lommebleier, disse er suuupre! Har så å si aldri lekkasjer med disse, og de holder overraskende lenge uten at snuppa blir gjennomvåt. Bruker kun disse bleiene i barnehagen (snuppa er nå 15 måneder gammel). Muksut sine med borrelås liker jeg ikke, syns borrelåsen har så liten festeflate, så fort gjort for ungen å dra av seg bleia... (noe vi fikk erfare i fjor sommer...hehe). Muksut med knapper er jeg derimot fornøyd med. Ulempen er at de ikke kommer med innlegg. De innleggene jeg er mest fornøyd med er BumGenius innleggene, så kjøpte sånne til disse bleiene også (et stort innlegg og et lite), da holder de som bare det. Ser at BumGeniusbleiene nesten begynner å bli små allerede (snuppa er bare 77cm og 9 kg), så det er litt dumt da... Har noen Happy Heiny's onesize bleier liggende som jeg ikke har brukt så mye før, da jeg synes de var klumpete og vonde i borrelåsen. Disse er en god del større enn BG sine, så må nok over på disse om ikke så lenge. En annen bleie jeg er godt fornøyd med er Baby Kanga lommebleier med knapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå