Treningsmamma har født ♥ Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Har gått i spenning hele uken og i dag. Har IKM i dag med murringer som bare det. Ingen tegn til tanta før akkurat nå. Bittelitt brun utflod. Får virkelig ikke håpe jeg begynner å spotte nå. Nå som jeg var begynt å venne meg til tanken av kanskje å være gravid igjen. Har jo hatt alle de typiske graviditetstegnene så skjønner ingenting jeg. Trodde til og med at festeblødningen var reel. Litt lei meg nå! Puh, måtte ha en liten utblåsning!
Puppen og lillemor Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 samme her Cath med nr 3?.. jeg har ikke IKM før torsdag, men i dag har jeg skikkelige murringer - så jeg tror tanta er rett rundt hjørnet! Hadde virkelig håpet det skulle klaffe denne pp - det hadde vært en så fin julegave liksom
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 melder meg på her.... Ikm i morgen tirsdag=( tror mensen er på vei vondt i magen i dag=(
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Hei! Jeg slenger meg også på... Sitter her med vonde murringer i magen. Ingen TR enda, men det er nok like før. Kjedelige greier. Vi får kuppe hele 1.tri i januar :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Da jeg var gravid sist hadde jeg skikkelig mensmurringer i mange dager.Gadd ikke engang teste,for tanta var jo på vei.... Så opp med motet jenter:-) Heier på dere!!!
Puppen og lillemor Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 takk for fantastisk oppmuntring "skummelt" - man trenger det til tider her inne.. Det er vel kanskje noe i at så lenge tanta ikke har kommet så er det håp (men det føles virkelig som om den er rett rundt hjørnet..) Jeg prøver å være en optimistisk realist.. hehe
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2009 Da har jeg begynt å spotte Kommet mer brunt utflod i dag Så da begynner jeg vel å blø om ikke så lenge. Får ta det som et tegn og vente ett år slik at mannen kan forberede seg på at mor vil ha barn nr 3. Minsten er tross alt "bare" ett år så greit at han får ett år til på seg før det blir et søsken til. Var jo egentlig ikke prøver nå, men ble ganske optimistisk da alle symptomene var der. Blir vel vanskelig å "lure" mannen fremover nå- tror han fikk et lite støkk denne gangen. Huff Lykke til alle dere andre Håper den sitter snart. God klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå