monca*84*j12 Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hei baib, er du her inne??? Ser på bloggen din at du snart skal i gang med hormoner osv straks.. Jeg er såååå spent. Du mååå jo bare bli gravid nå! Jeg kanke skjønne noe annet altså! Håper det er bra med deg, savner og ikke kunne møtes oftere og prate skit og klage til hverandre.. hehe stooor klem til deg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Hei snuppa! Titter innom vettu, hihi. I dag ringte du meg, og jeg var overbevist om at den fantastiske telefonen om at du endelig er gravid kom! Men så var det bare lomma di som ringte meg:P Ja nå er medisinene bestilt. Jeg begynner 22. desember med spray, 19. jan begynner jeg mest sannsynlig med sprøyter og uttak blir rundt 2. feb. Hååper at det gjør susen! Hvordan ligger du an i løypa da? Tenker masse på deg! Savner det jeg og!!! Når har du juleferie? Kanskje det hadde gått an og møtes en dag;) Stoooor klem
monca*84*j12 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Gjorde jeg??? hmmm... Det fikk jeg ikke med meg.. Beklager jeg ikke kunne komme med noen gode nyheter... =( Å, det er kjempe spennende da.. Du må oppdatere meg da, og fortelle hvordan det går..og bivirkninger osv.. Det MÅ bli din tur nå Jeg ligger ikke no ann i det hele tatt. Pergo får meg bare til og blød, så nå har jeg hatt mensen en mnd igjen og er gaaanske så frustrert.. Ikke fikk jeg sent inn blodprøve denne mnd heller pga svin.. så da.. KJenner meg sliten lei og oppgitt! Og det er ingen god følse! Veit ikke hva som skjer videre, veit ikke en gang hvordan jeg får sagt fra til gyn at ting er som de er.. Hun er jo aldri på Ahus.. IVF kan jeg jo se langt etter, pga vekt.. Og jeg vet ganske sikkert jeg ikke fikk eggløsning av pergo denne gangen heller.. så sånn er det.. Jeg har ikke juleferie før 23 jeg.. Men jeg kunne jo alltids prøvd og ta turen til byn en dag jeg har tidlig vakt. Da slutter jeg kl. 12.30.... Jeg må ned til byn og kjøpe julegave til Anders... Du har ferie fra 16 eller noe du eller? heldiggrisen klemklem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Hehe, det er ikke din feil;) Ja jeg er veldig spent nå! Skal selvfølgelig holde deg oppdatert, kommer nok til å være her stadig vekk for tiden. Klarer jo ikke å tenke på stort annet, hehe. Ååå så utrolig frustrerende!!!:´-( Kanskje du skal spørre om henvisning til en gyn som er litt lettere å få tak i, eller bestille en time privat. Ting kan jo ikke fortsette sånn som nå! Personer som ikke har ønsket effekt av pergo kan få samme sprøyter som man bruker ved prøverør (puregon, menopur eller gonal-f). Når eggene er modne setter du ovitrelle eller pregnyl for å få eggløsning. Du kan søke på de på felleskatalogen:) Regner med at det er noe sånt som er neste skritt. Vet du om det er bmi-grense på AIH (inseminasjon)? Kanskje det kan fungere? Hva er bmi-grensen for prøverør? Jeg har siste jobbdag den 18. Hvilke dager har du tidligvakt da? Klemklem
monca*84*j12 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2009 Jeg skjønner du er spent altså! Jeg er vel kanskje like spent som deg trur jeg.. hehe... Skjønner du ikke klarer og tenke på annet. Ossen er det M oppi det hele? Han klarer og holde hodet kaldt og glede seg til og komme i gang? Ja frustrerende, men jeg vil egentlig ikke bytte heller.. Hun er liksom ekspert, og det må jo være en grunn til at det er så lang venting... Så da trur jeg at jeg prøver og holde på henne. hehe.. Jeg vet ikke hva som er neste skritt jeg.. Jeg har jo ikke hatt lapp.. så kanskje det er det.. Håper ikke det.. Kjenner jeg er litt redd for det. hehe Tar heller sprøyter altså, håper jeg får noe konkret og starte med i hvertfall! Jeg har ingen anelse om hva Bmi grensen på AIH er, men på IVF er det 32 eller noe trur jeg... Litt usikker, men langt unna meg i hvertfall.. så da... Jeg jobber tidlig: Onsdag 16, Og Tirsdag 22...hehe.. Hva med Onsdagen? Når er du ferdig på jobb? klemklem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Nå har jeg vært og hentet medisinene:) Ca. 8500,- Er jeg heldig trenger jeg ikke noe mer enn det. M tar det bra. Han gleder seg vel ikke akkurat til selve forsøket, men han klager ikke. Han er bare veldig bekymret for at jeg skal bli superskuffa hvis det ikke går. Det skjønner jeg godt! Men du kan jo ha en gyn i tillegg til henne:) Har du noen ny time hos henne da? Uff, jeg er også livredd for lap!! Hvis legene mistenker noe etter et eller to forsøk må jeg kanskje ha det. Krysser alt jeg har for at vi slipper unna lap!!! Det hadde jo vært kjempespennende hvis du får begynne på sprøyter, da går vi omtrent igjennom det samme;) Onsdag 16. slutter jeg tidligst kl. 16, så det er egentlig en litt dum dag. Hva med tirsdag? Eller så kan vi jo prøve å få det til så fort som mulig etter jul:) Klemklem
MiraculixGRAVID Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Hei Dreamer! Husker du meg??? Snakket mye med deg for noen år tilbake, da vi akkuratt hadde begynt å prøve samtidig omtrent! Nå er vi i samme bås, driver med utredning nå, så får vi se hvordan det går. Tror nicket mitt før var Braddi eller Miraculix eller noe, men husker ikke.. Er så lenge siden vettu.... :-) Må jo si at det er trist at du fortsatt er her, men ser ut som det skjer noe nå da!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Heeei! Selvfølgelig husker jeg deg! Du kalte deg først junesus eller noe, eller er jeg helt på bærtur? Jeg husker ihvertfall at du byttet til Miraculix;) Så koselig å se deg her igjen (selv om det er trist at du fortsatt er her). Så spennende at dere er i gang med utredning! Hvor langt har dere kommet? Har dere funnet ut av noe? Har du prøvd noen hormoner? Skal dere i gang med prøverør? Ble mange spørsmål det, hehe. Alt så fint ut da vi var til utredning. Jeg har gått på 5 pergokurer uten resultat, og nå skal vi endelig i gang med prøverør:) Krysser alt jeg har for at du får en positiv test snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå