Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Alt stod veldig bra til der nede. Tydelig at jeg akkurat har hatt EL (lørdag eller søndag). To stor utposninger på eggstokken. Livmoren var også god og blodfylt. Helt klar til å ta i mot et befruktet egg. Når jeg var hos fastlegen, mente hun at livmoren var bakovervendt, og at veggene var "slappe" slik at spermen kunne ha problemer med å komme frem. Dette avkreftet han. Alt så perfekt ut. Fikk ikke tatt blodprøver (hormonprøver), siden det var for kort opp til EL. Skal tilbake å ta blodprøver på torsdag, og vil få svar på tirsdagen etter. Fikk også rekvisisjon til mannen for å teste svømmerne. Hadde egentlig håpet på å få prego, men det fikk jeg ikke. Når ting så så bra ut ville han ikke gi det før han hadde tatt hormonprøver, og testet mannen. Han sa også at det er ikke unormalt å prøve i over 1 år uten at det er noe galt.
SkyBaby Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Så bra at alt sto bra til der nede *yay*
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Så bra at alt gikk greit!!!!!!! Fikk høre akkurat det samme fra min lege i dag. Hun sa at testing bare var bortkastet utredning før det var gått 1 år.. De ville ikke gjøre noe før da.. (alt så bra ut her og heldigvis..) Så da får vi bare holde fingrene krysset!! Lykke til videre!!
Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 Joa, men nå har vi prøvd siden august -08, så vi har prøvd i over et år. Vi får se hva blodprøvene sider
Cim Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Så godt for deg at alt var som det skulle . Blir spennende med blodprøver og videre oppfølgning. Lykke til!
zadine Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Skal på GU neste mandag jeg. Blodprøvene er tatt, men jeg vet ikke resultatet. Men så tenkte jeg......har en ørliten følelse av at det klaffet denne måneden. Skal teste i morgen. Hva gjør jeg hvis det klaffet? går til timen alikevel og får det bekreftet? Ikke meningen å ta gledene på forskudd, men hva ville dere gjort?
Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2009 Jeg tror jeg ville ringt og avbestilt, men sikkert greit å få bekreftet også
J -76 Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Så flott! Gode nyheter, tvi tvi i videre prøving! Klem J
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 Hei vennen. Det var kjempegode nyheter!!!! Krysser fingre for at gubben sine celler er like mye futt i!!!!! Sender deg masse babystøøøv.....................................................................................................................................................................................................................stooor klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå