Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips her. De siste par månedene har vi vært plaget av at bleia til gutten vår ikke holder på natta. Skjer en gang eller to i uka.

Har prøvd større bleie og enda større bleie. Desverre uten det store hellet.

Tissen ligger i "riktig retning":)

Noen som har andre tips? Noen som har hatt suksess med tøybleier? Synes kanskje jeg har sett noe om det.

Begynner å bli ganske lei vask av sengetøy her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips er å ikke drikke så mye rett før sengetid (1-2 timer) og la han tisse før han legger seg. Etter min gutt sluttet med bleie på dagtid 2 år gammel så ble det straks mindre i bleia også. Jeg vet om folk som har så problemer med lekasje om natta at de vekker ungen når de legger seg for å gå på do.

Skrevet

Vi har hatt samme problemet. Har testa ut forskjellige bleier for å se om det hadde effekt. Noe det hadde.

Hvis han sover lenger enn vanlig lekker bleia, det merker vi.

Og han får ikke drikke på kvelden med mindre han ber om det.

Vi har lite lekkasje for tiden. Hender det skjer i helgen når han sover lenger enn vanlig.

Skrevet

Hei!

Her har vi også hatt det problemet litt i set siste, men for vår del ordnet det seg med å ha på truse/bokser over bleien, utenom pysjamasen.. Satt fastere da, og har ikke hatt mer lekkasje..

Verdt ett forsøk ;)

Bruker Landlord sine bleier..

Skrevet

Kjøper du kylie kladden på apoteket ,slipper du ihvertfall å skifte hele sengetøyet...

Skrevet

En hel uke uten lekkasje her nå! Ser faktisk ut som det fungerer med truse:) Tusen takk for tipset!!!

Skrevet

hehe så bra!!godt det kom til nytte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...