Gå til innhold

Bading av de små.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på hvor ofte dere bader deres små?

Jeg badet han hver dag en stund (bruker kun babyolje i badevannet), men så gikk jeg over til annenhver dag.

Men huden hans blir så tørr, så jeg lurte på om jeg skulle bade han kun to ganger i uka.

Vasker hele han hver morgen med klut. Bruker kun babyolje i vannet. Vasker også hele han på kvelden de kveldene jeg ikke bader han.

Andre som opplever at barna blir tørre i huden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemor har blitt utrolig tørr på armene, litt her og litt der egentlig.. Smører hele tiden, men hjelper ikke noe særlig:/ Bader 2-3 ganger i uken..

Skrevet

Jeg bader sønnen min hver kveld.

Har kun babyolje fra BabyLine i vannet.

Har aldri smørt han annet enn med babyole når jeg gir babymassage, Men har heller ikke hatt noe problem med tør hud :)

Skrevet

Lillebror bader 2-3 kvelder i uken. Har ikke vært plaget med tørr hud før nylig. Er som tørre flekker på mage og rygg. Tror nok det er forbigående.

Skrevet

kommer helt ann på hvor mye han gulper. noen ganger bader jeg han i vasken(elsker det pga speilet) og balja når det trengs. han blir vasket hver morgen med klut så badingen i baljen er mest kosen sin del.

prøver å hvertfall bade 2-3 ganger i uken.

Skrevet

Vi bader (ca) 3 ganger i uken.. annenhver dag har det vært i det siste.

Vasker ikke hele kroppen de andre dagene, kun fjes og hender morgen og kveld! Dr Greve sin babyolje i vannet.

Hvis snuppa er tørr i huden bruker vi Dr. Greve sin Allround krem. Den er KJEMPEGOD og fungerer godt som ansikts/kulde krem på kalde dager. Kan virkelig anbefales!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...