Gå til innhold

da kan jeg endelig komme tilbake her :-) :-) :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv om det er tidlig og jeg nettop har funnet det ut....

håper bare alt går bra etter en sa i sommer...

gratulerer til alle dere andre og :-) og tvi tvi for allesammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som har lyst til å dele sine aller første symptomer? :-)

Skrevet

Har du testa enda en gang?:) gratulerer så masssse:D håper vi følger hverandre helt til 3 trimester, men det gjør vi nok:) i dag er første gangen jeg har løpt å tisset masse, gjorde det i dag tidelig før jeg testa positvit også;) og puppene er voooonde:P men det er jo verdt det;)

Skrevet

takk for det :-) hvor langt er du på vei da ?

har ikke merka så mye enda jeg, men hatt mer matlyst siste uka, vondt i magen... men det kommer nok, håper bare jeg slipper all den kvalmen jeg hadde sist, og først å fremst at svangerskapet varer helt ut :-) klart det er verdt det, det synes iallegfall jeg, uansett symptomer...

Skrevet

tror jeg snakka med deg på bli gravid før i dag?:) jeg er rundt 4 uker tror jeg, vanskelig å vite når jeg hadde el pga p pille slutt, tror nok jeg får en tidelig ul denne gangen også pga det og andre ting, skal egentlig ha ikm på onsdag, testa positivt i dag, termin rundt 20 aug;) du da?

Skrevet

ca 4 uker her å ja, hadd mensen 10 nov sist, og el ca 14 dager etter det, som etterfulgte festesmerter ca en uke etterpå.... skulle hatt mensen idag, hehe, men neppe det nå ja... , kosli å snakke med noen som e like langt da :-) postmelding? :-)

Skrevet

jeg hadde mens 11 nov sist, så vi er ganske så like ja, tok en test til i natt, skulle ta morgenurin men knærten min våkna midt på natta så tok den da og den streken var sterkere:):) følte meg sikker i går men 100% nå! post mld ja, såklart:D kjempe koselig å prate med noen som er der du er selv:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...