*julybirth* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 selv om det er tidlig og jeg nettop har funnet det ut.... håper bare alt går bra etter en sa i sommer... gratulerer til alle dere andre og :-) og tvi tvi for allesammen:-)
*julybirth* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2009 noen som har lyst til å dele sine aller første symptomer? :-)
Har en herlig gutt:) Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Har du testa enda en gang? gratulerer så masssse:D håper vi følger hverandre helt til 3 trimester, men det gjør vi nok:) i dag er første gangen jeg har løpt å tisset masse, gjorde det i dag tidelig før jeg testa positvit også og puppene er voooonde:P men det er jo verdt det;)
*julybirth* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 takk for det :-) hvor langt er du på vei da ? har ikke merka så mye enda jeg, men hatt mer matlyst siste uka, vondt i magen... men det kommer nok, håper bare jeg slipper all den kvalmen jeg hadde sist, og først å fremst at svangerskapet varer helt ut :-) klart det er verdt det, det synes iallegfall jeg, uansett symptomer...
Har en herlig gutt:) Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 tror jeg snakka med deg på bli gravid før i dag? jeg er rundt 4 uker tror jeg, vanskelig å vite når jeg hadde el pga p pille slutt, tror nok jeg får en tidelig ul denne gangen også pga det og andre ting, skal egentlig ha ikm på onsdag, testa positivt i dag, termin rundt 20 aug;) du da?
*julybirth* Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2009 ca 4 uker her å ja, hadd mensen 10 nov sist, og el ca 14 dager etter det, som etterfulgte festesmerter ca en uke etterpå.... skulle hatt mensen idag, hehe, men neppe det nå ja... , kosli å snakke med noen som e like langt da :-) postmelding? :-)
Har en herlig gutt:) Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 jeg hadde mens 11 nov sist, så vi er ganske så like ja, tok en test til i natt, skulle ta morgenurin men knærten min våkna midt på natta så tok den da og den streken var sterkere:) følte meg sikker i går men 100% nå! post mld ja, såklart:D kjempe koselig å prate med noen som er der du er selv:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå