Gå til innhold

ordinær UL og vekt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere jenter / damer værtpå ordinær UL?? Skal om en uke, og det som bekymrer meg litt er om vekten er et tema der? At jordmora sier vekten høyt?? vi jenter er nå rare, her skal jeg føde foran min mann men vekten vil jeg holde for meg selv.. he he.. min faste jordmor spurte med bare om jeg ville veie meg hjemme før hver kontroll, uten at jeg bad om det.. så der har det ikke vært noe tema.. men den ordinær UL er jo på sykehuset hos en annen person..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jordmor på UL nevnet ikke vekten min men hun regnet ut BMI og sa denne høyt. Gi henne beskjed når dere kommer at vekten trenger ikke nevnes høyt eller noe da vel?

Skrevet

Vekt og BMI var ikke noe tema på min ordinære ul sist jeg var gravid.

Hun lurte bare på hvordana jeg hadde det, sånn generelt, og så kom babyen i fokus.

Skrevet

får satse på det er tilfelle her også da.. vi er jammen rare vi jenter at vekta skal være mer sensitivt emne enn det meste anna...

Skrevet

Vekt eller bmi ble ikke diskutert på ordinær ul hos meg heller :)

Skrevet

Ja, vi har piggene ute! ;)

Men jeg sliter nesten litt med at legen min ikke vil snakke om/nevne vekt. Jeg forsto ikke hvorfor jeg skulel ha glukosebelastningstest før jeg var inne på disse sidene, for blodsukkeret mitt var helt normalt... Hehe. men bedre det enn de som maser om det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...