Gå til innhold

Anbefalte innlegg

da vet jeg alt om hvordan din dag har vært ja Ma74. På en måte skulle man jo tro en blir vant til det - men jeg har i hvert fall ikke vent meg til det og nå er det 10ende gangen jeg går gjennom disse to ukene med venting.

Har vært sikker på at mensen skulle komme hos meg også i dag, men den har faktisk ikke vist seg. Så enten holder cyclogesten den tilbake (hvilket progestantilskuddet jeg har tatt tidligere ikke har gjort) eller så er det selvsagt en ørliten sjanse for at jeg er gravid.

Skal teste i morgen selv om jeg vet jeg da må holde masken helt til ti om kvelden. Orker ikke en sånn dag til hvor hvert eneste toalettbesøk er et mareritt.

For din skyld Ma skal jeg prøve å teste positivt ;)

Fortsetter under...

heisann.

Prøver selv å se for meg hvordan jeg kommer å reagere, dersom jeg får negativ test, men klarer det ikke. men jeg vet jo at jeg blir veldig lei meg. veldig trist Ma74, tenker masse på oss alle om dagen, vil jo så gjerne at vi skal lykkes.

Jeg skal jo ta min test på mandag neste uke, men tror jeg tar den på lørdagen.... har egentlig ikke bestemt meg helt....

en trøste klem til Ma74

Jeg er gravid!!! Alle gode ting er 10 ;) Krysset kom umiddelbart!! Snart to år siden forrige kryss og har siden det vært gjennom 5 inseminasjoner, 1 fersk og 1 frossen IVF og 2 ICSI. Fantastisk:D Føler meg som verdens lykkeligste akkurat nå

Annonse

Kjære hegeno!

Så fantastisk!! Gratulerer! Selv "hører jeg hjemme i" uke 50, og skal teste lille julaften. Spenninga sitter i kroppen! Fantastisk å høre om slike solskinnshistorier som denne! Nyt den gode følelsen, kjære tålmodige deg, og nyt jula!! Dette blir en superbaby, det er jeg sikker på!!!

Hei Alid@

Takker for lykke ønskningen, ser at vi satt inn samtidig, jeg skal ta blodprøver i morgen hos riksen merker at sommerfuglene er i maven. Jeg har inngen symtoper er på ruge dag 12 i dag :)

hegeno gratulerer kjempe masse :) :) oi du har virkelig vært gjennom kjempe masse dette var jo en kjempe fin førjuls presang .

Ønsker ellers alle er inne på forumet lykke til med testinger må vi alle få posetive resultater

Hei på dere!

Tuuusen takk jenter for trøstende ord og trøsteklemmer.

Satte utrolig stor pris på det.... Hadde enda litt større trua denne gangen, siden jeg fikk satt inn to. Men den gang ei:-( Huff for en nedtur..

Hegeno sa hun skulle teste postitivt for meg:-) Noe så fantastisk, omsider altså. Masse gratulerer!!!! Regner med dere får en ekstra fin jul i år:))

Sitter bare å venter på at resten skal komme etter med positive tester nå.

Vi har et 3-delt egg på frys (mitt første og eneste på frys). Noen som har lykktes med bare ett tre-delt? Får kanskej ikke noe svar på denne tråden:-) Blir vel å se om det overlever opptining, men orker ikke tenke på noen flere forsøk akkurat nå.

Men vet jo at jeg ikke blir noe yngre, så kan vel hende pipa får en annen lyd etter jul:-) Blir i så tilfelle i privat regi her i Trondheim. Tar imot tips med glede!

Test positivt! Lykke til!

Herlig hegeno:):):) Gratulerer så mye med positiv test!!!!!!

Kan tenke meg du går rundt med stort smil om dagen og skjønnne at du gråter innimellom, er akkurat sånn jeg også kommer til å reagere;)

Håper vi andre følger på snart;)

Dette er også runden jeg har kjent minst symptomer. Hadde litt i starten etter uttaket og da også ømme pupper men det har jeg ikke merket noe til den siste uken.

I går og i dag har jeg hatt litt mensmurringer. I dag hadde jeg det på morgenen og så litt seint på ettermiddagen.

Skjønner hegeno som testet litt før for fra i går av har jeg jo sjekket papiret etter do besøk og det er med stor frykt for å oppdage at spottingen har begynt... Men HELDIGVIS det har det ikke gjordt og det er ny rekord for ellers har jeg begynt å spotte på dag 6-10 og i dag er min 11 rugeag:):) Krysser fingrene for at det fortsetter slikXXXXXXX

Så spennende at du skal ta blodprøve i morgen Muse, krysser fingrene for deg!!! Men du får vel ikke svar samme dagen!?

Spennende uke dette jenter;)

Ma74 har ingen erfaring med 3 delt egg, men har hørt om flere har inne som har lykkes på egg som ikke har vært "perfekte." Hørte om ei som legene ikke ville sett inn et "dårlig" egg på en gang for dem hadde absolutt ingen tru på det, men hun kunne bestemme selv om hun ville få det inn og det ble hun jammen meg gravid på:) Og det finnes mange slike historier om dem som har blitt gravide på 3 delt egg osv.

Selv har jeg bare dårlig erfaring med frys for begge gangene har ingen av de 2 eggene overlevd opptininga. Men det skal du ikke tenke på, ditt egg kan fint overleve dette og det er absolutt en mere behagelig runde enn ved ivf;)

Håper du er klar over ny året og at

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner:D

Krysser fingrene for at flere følger etter!

Du får krysse fingrene dine for fryseegget ditt MA74. Ut fra alt jeg har hørt er også dette med fryseegg ganske uforutsigbart. Kan nesten virke som om man like gjerne lykkes med ett 'dårlig' egg som med 5 flotte:D På første forsøket mitt fikk jeg frosset ned 6 flotte todelte egg, men kun ett av de overlevde opptining og så perfekt ut ved innsetting, men festet seg ikke. Har hørt om flere som kun har hatt ett egg og blitt gravide. Uansett, utsetter vi ikke kroppen for så stor belastning ved fryseforsøk så det kan være en god mulighet til å gi kroppen en lite pause samtidig som man gjør et lite forsøk:)

Heisann.

i dag er det 3 dager til jeg kan teste selv, vurderer om jeg skal vente til mandag, kan man stole på de testene vi tar hjemme? er så redd jeg skal bli skuffet.... hmmm

hegeno, hvorfor kunne ikke dere få barn?

studerer litt for meg selv, vurderer sjansene for å bli gravid eller ikke , går og kjenner etter mulige tegn...

blir gal av dette jeg...

Hjemmetestene er 99 % sikre dersom de taes den dagen du forventer menstruasjon, så jeg stoler i hvert fall på de:)

Min samboer er eldre enn meg (51 år) og valgte å sterilisere seg for 15 år siden. Han hadde da 3 barn og var helt sikker på at han ikke ville ha flere. Vi har vært sammen i snart 5 år og har etterhvert funnet frem til vår løsning. Vi startet ut med at jeg skulle benytte meg av donor og at han ikke skulle være biologisk eller juridisk far, kun sosiolgisk (om man kan si det). Benyttet meg derfor av donor i København og opererte som enslig på de første 8 forsøkene. I sommer bestemte han seg for at han ønsket at vi skulle prøve å benytte hans sæd. Han håpte at det skulle øke mine sjanser for å oppleve å få et barn og i løpet av den prosessen vi har vært gjennom føler han seg nå tryggere i forhold til å igjen bli far på alle måter. Med meg feiler det intet annet enn at jeg begynner å dra på årene. Blir 40 i mars og eggene mine er derfor ikke særlig optimale lenger;)

Og ja gledermeg73 - man kan bli gal av det her :D Jeg opplever faktisk at akkupunturen jeg har tatt denne runden har hjulpet meg svært godt mentalt. Har følt meg enda roligere og jeg har hatt minimalt med bivirkninger fra medisinene (og derfor også mindre å kjenne etter). Gleder meg hver gang jeg skal til henne. Hun setter alltid ekstra nåler i forhold til stress og å slappe av:)

I dag begynte jeg å få litt små panikk ...

Jublet i går for at spottingen ikke hadde vist seg, men i dag kan jeg antyde litt sånn beige farge på cylogesten som kommer ut:(

Får ikke noe mere ut ellers, men det er jo sånn det bruker å starte før jeg skal ha mens så må si jeg datt litt ned i mellom nu og er litt trist selv om jeg vet at det er håp enda:(

Er så forbannade irriterende at man aldri skal komme til test uten å få de klassiske negative symptomene først!!!!

Huff, nei nokk klaging her i fra får prøve å tenke positivt enda;)

Dro tidlig hjem fra jobben i dag for følte at humøret ikke var helt på topp nei, i tilegg til mensmurringer innimellom. Så det var godt å komme hjem i fred og ro:)

Håper det går bra med dere andre som ruger;)

Du får prøve å ikke gi opp håpet enda Alid@. Kan jo bare være at slimhinnene er litt irriterte etter all cyclogesten. Jeg har hatt litt beige rester jeg også siste 2 dagene, men jammen fikk jeg ikke postitiv test idag :) Tør nesten ikke tro at det er sant enda.....

Gratulerer til deg også la håpet spire!! Så langt har to av tre som har vært klar for test fått positiv test. Tenk om det fortsetter sånn!!! Og Alida - jeg var bombesikker på at alt håp var ute dagen før test!

Lykke til Lengter80, Alid@ og Muse som skal teste i morgen:D

hegeno; ICSI, innsetting 2. desember. Teste 15. desember. Gravid

Ma74; IVF, innsetting 2. desember. Teste 15. desember. Negativ :(

la håpet spire: ICSI, innsetting 3.desember. Teste 16. desember. Gravid

Lengter80: ICSI, uttak 2. des, innsett 4. des. Teste 17. des

Alid@: ICSI (?), innsetting 4. desember. Teste 17. desember

Muse: IVF, innsetting 4. desember. Teste 17. desember

gledermeg73: uttak 4. des. innsetting 7. desember. Teste 21.des

Hei

Har dessverre fått det man ikke vil ha i dag, så da gikk dette drit....

Men man får se det positive, og det er at vi har 2 på frys. Så da blir det nytt forsøk på nyåret :-)

Gratulerer dere som testet positivt :-))

Lykke til i morgen Alid@

Prøver så godt jeg kan å holde motet oppe, men nå kommer det litt brunlig spotting utenom cylogesten så er redd dette ikke går veien, har mange tegn nå på at mens er på vei:(

Har jo erfart det en del ganger nå desverre:(

Men det er fremdeles håp så jeg klamrer meg til det, og krysser fingrene og alt jeg har på at mensen ikke kommer;)

Gratulere med positiv test la håpet spire!!!! Det er jo kjempe flott:) Hurra for 2 positive tester så langt!!!

Trist at det ble negativ test på deg lengter80, vet akkurat hvordan du har det og det er ikke en god følelse:(

Heldig er du som har 2 egg på frys, kanskje er det der gulleggene er:)

Muse har du testet i dag?? Håper du kommer med positiv svar;)

Håper det har gått bra:)

Selv sliter jeg med litt spotting enda og det veksler mellom beige og brunt. Men det kommer mest når jeg har tatt cylogesten.

Ellers har jeg hatt trøbbel mage(løs) og det bruker jeg desverre få før mens:(

Når jeg har satt den cylogesten så kan jeg ikke unngå og kjenne på tappen og den er hard, myk utenpå og trur den er lukket. Vet at dette kan endre seg på timen omtrent så den stoler jeg i allefall ikke på, og spesielt siden man ikke sjekker den ellers;)

Har dere kjent noe til den, dere som testet positivt??

I morgen blir det test så med eller uten spotting så krysser jeg alt jeg har og håper og ønsker for alt i verden at det skal bli positivtXXXXXX

Hei jenter :)

takk for omtanken Alida@, dessverre gikk det ikke for meg da det ble negativ blodprøve svar på Riksen jo jeg fikk resultate samme dag noen timer etter at jeg tok blodprøvene. Så da fikk jeg beskjed om å slutte med medisiner og vente på mensen og ringe for og avtale ett nytt fryseforsøk. (Jeg har 2 egg på frys håper et av de overlever da)Kunne vente mensen om 2-3 dager og ser ut som det stemmer for jeg har begynnt og blø nå. De sa det var lang kø i Januar så det er mulig det ikke blir noe før i februar.

Håper det går bedre med deg da, men ikke tenk så mye på denne spottingen det kan faktisk være et godt tegn at egget fester seg. Det er først når det kommer friskt blod man kan begynne og tenke. Selv har jeg ikke hatt noen symtomer i det helle tatt. Hadde litt spotting de første dagen men det kom sikkert av innsettingen.

Jeg har 1 sønn fra tidliger forhold og da bløde jeg de 3 første dagen men testet sterkt posetivt så det kan gå for det.

Krysser fingrene for deg i dag og alle dere andre som skal teste snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...