Gå til innhold

what's the odds..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså: Sex lørdag, el-smerter og el-slim i dag. Pleier ha el-smerter i 2-3 dager. Har man da el først eller sist i den perioden? Og hvor stor er sjansen for at noen svømmere er i live fortsatt? Vi glemmer unntakene når de lever opp til en uke, det tror jeg er sjelden, hva er gjennomsnitts-levetiden, hva er sannsynlig levetid..? Tror dere det er håp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har lest at det faktisk er best å ha sex dagen før el, sjangsene er jo der for at noen er i live enda. huff aner ikke hva gjennomsnittslevetiden er, men de blir jo svakere å sløvere jo lengre tid det har gått! Håp er det alltids :)

Skrevet

Hm ja, det er spennende. Hadde som jeg skrev i stad el-smerter i morges / formiddag, men det har gitt seg nå. Så enten er el overstått raskere enn vanlig (og da er det vel relativt godt håp) eller så kommer det i løpet av et par dager nå (med nye el-smerter) og da er vel håpet labert..

Noen som har peiling på el-slim her da? Uten å gå i for detaljerte detaljer så hadde jeg sånt typisk slim i morges, ikke lagt merke til det før (men har vært en del blank utflod). Ikke mer av det nå. Har da el vært, eller er el på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...