dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hvordan går det med dere andre? Ingen tegn til tanta her. Tenker å ta en test på onsdag. Egentlig ingen symptomer heller...:-(
*Tyttebæret* Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Har murringer,men ikke fått tr,pleier å være et par dager over da...har ikke råd til flere tester før torsdag nå...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Ok Men hvis du pleier å gå noen dager over så har du kanskje egentlig litt lengre sylkus!? Min er ikke helt stabil,men hadde hvertfall EL for 2 uker siden.Kjente det som et helvete i magen.Har aldri opplevd det før,men var skikkelige menssmerter. Vi får holde på håpet:-)
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Magen min holder på å styre som f... Ingen tante rød enda da Fikk en svak skyggestrek i dag tidlig!! Aldri fått det før, så vet ikke helt å jeg skal tro eller håpe på!! Så får ta en ny en i morgen! Nå er det som en vaskemaskin inni magen min! Den strammer seg innover og jeg føler det går rundt og rundt der inne! haha! Morsomt!! Årh!! Nå gleder jeg meg til å teste i morgen tidlig om ikke den stygge tanta dukker opp!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2009 Er det ikke første pp da? Spennende:-) Gleder meg til å høre i morgen!! Ikke noe tante her enda,og ikke noe tegn på noe. Jeg fant ut i dag at jeg ikke har noe penger,så får ikke kjøpt test i morgen...så da får jeg vente i spenning..haha. Fortsatt lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå