sols Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hei alle! Jeg er ny her, eller det vil si; med denne status. Har vært her før, da som mamma til ei jente for 6 år siden. Nå vil min nye samboer og jeg ha barn og sluttet med prevensjon i august. Har 23 dagers syklus og det er jo forsåvidt en fordel når man vil ha barn (har flere forsøk på 1 år). Jeg trodde vel egentlig det skulle være lett å bli gravid. Første gangen skjedde det uplanlagt. Nå har vi forøkt i 4 mnd og 5 sykluser uten resultat ( Såh, nå venter vi og jeg lurer på om jeg skal kjøpe en sånn Clearblue Fertilitetsmonitor, men er litt redd for å bli FOR opphengt i gravididet.. Ser forøvrig at jeg ikke er inne i terminologien, EL er eggløsning, men hva er alle de andre forkortelsene IKM, f.eks?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Hei du å velkommen tilbake hit Ja, det er ikke alltid like lett å bli gravid - det vet de fleste av oss her alt om...det varierer fra gang til gang. Men vi får prøve å holde motet oppe å backe og støtte hverandre så godt vi kan Jeg er ikke helt inni alle forkortelser å sånn jeg heller, men noen har jeg skjønt IKM (Ikke Kom Mensen) er den dagen du forventer menstruasjon, TR (TanteRød) er jo mensen, pp er PrøvePerioder (pp1, pp2 osv) ....herrelig så kommer jeg ikke på flere Håper du får flere svar fra noen som er LITT mer oppdatert Lykke til videre med prøvinga - håper vi kan møtes på 1. trimester om ikke lenge
sols Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Ja, flott å møtes som gravide på 1. trimester, og takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå