Gå til innhold

POS eller NEG??..(BILDE)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere hjelpe meg litt.. syntes det er så vanskelig å tyde disse EL-testene. er denne positiv eller negativ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oki..takk. da stemmer mine beregninger ihvertfall. ;)

Skrevet

Vil vel også si den ser negativ ut.....

Skrevet

Kan et sånt strek være tegn på graviditet da? Testet positivt på el sist uke(sterk strek) Så flere dager med bare ett strek. Nå har jeg plutselig fått en sånn test som på bildet...

Skrevet

Den er nok negativ, men jeg pleier å få slike når EL nærmer seg. Så er du som meg vil den nok bli positiv i morgen eller dagen etterpå.

Lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet

hmm...men jeg fikk mensen på kvelden. så jeg skjønte ingen ting..får noen sterkere streker når det nærmer seg tr da?? jeg har masse el-slim i dag, men ingen pos test. jeg er på den 12.dagen i dag. kanskje det er de testene som ikke funker rett o slett..som jeg så i et annen tråd her.

Skrevet

Mine negative tester ser ofte slik ut, uansett når det er i syklusen.

Skrevet

Sist syklus så fikk jeg en slik test rett før TR, men mener å ha lest at det kommer en liten LH-stigning rett før mensen og..ikke så stor som før eggløsning, men en liten stigning bare.

Hvor har du kjøt testene? Skrev selv i en annen tråd om tester fra babytime, og de kommer jeg ikke til å kjøpe flere ganger. Selv kjøper jeg mine på babyplan, tror det er samme som billigtester egentlig.

Skrevet

ok...jeg vet ikke hvor de er kjøpt for jeg har fått de av ei her inne.. men mulig de kommer fra det stedet altså,,,jeg stoler nok ikke på de lenger, men gravidtestene er kanskje bedre? for jeg har flere av de også

Skrevet

Det ser ut som det er en av testene til billigetester. Det står i bruksanvisninga at det kan vise to streker, men at teststreken må være sterkere enn kontrollstreken for at de skal være positiv.

Funker ihvertfall helt fint her :)

Skrevet

Man vil alltid ha litt LH i kroppen, derfor det kommer opp en slik svak strek. LH stiger betraktelig rett før EL, og da blir det en like sterk eller sterkere strek enn kontrollstreken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...