Gå til innhold

Fikk ingen ultralyd??!

Mamma`n til <3<3<3

Anbefalte innlegg

har hatt en mideels stor blødning i går, med noe smerter. Gav seg ganske fort, i dag er det mest brunt som kommer, noe slim, men mest brunfarge på papiret liksom.,..

Fikk beskjed fra riksen om å ta en HCG-blodprøve, de skulle sende meg rekvisisjon..... Så da avgjør vel de utfra ant uker jeg er og verdien da om det fortsatt er håp??

Skal på 8ukers UL den 21/12, så da blir d vel den Ul vi får med mindre det kommer ny blødning....

Mener jeg har lest at noen har sett hjerteakt i uke 6 jeg??

hmmm.......dette blir noen laaange uker!!

Kunne være en truende abort, eller reaksjon på Crinone som jeg har brukt i 4 uker nå?!

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Men du skal vel i det minste ta 2 prøver da eller?

En bloprøve sier jo ingen ting, man må jo ta en til etter et par dager for å se om verdiene stiger som den kan....

Vet at det er flere som heller ikke har sett noe i uke 6 så det kan godt være at de vil unngå mere stress dersom de ikke finner noe altså.

Siste svangerskap blødde jeg fom rd 10 tom 7+4, men det gikk bra. Det var varierende mengde, noen ganger koagulert, noen ganger bare friskt rødt blod og noen ganger brunt. Det gikk jo fint så det trenger ikke å være noe farlig, men det kan godt være en truende abort.

Har du fått noen beskjed om hvordan du skal forholde deg til det? Er du sykmeldt nå eller?

Oki, høres jo betryggende ut! Skal helt sikkert ta to hcg`er ja:))

Tror jeg skal bero med UL uansett, har time 21.des på riksen, er ikke sååå lenge til!

I dag har det vært mindre og mindre brunt liksom, har ikke fortsatt ed Crinone, har kommet ut MYE brun Crinone i dag, tydelig at det er det det er...ser ut som papir nesten;)

nå ved siste besøk var det biiiiitteliiiit brunt på papiret, og har fortsatt stikkinger, som ikke er samme smerter som ved blødning...da var det nedfallssmerter og tunge menssmerter, men de gikk fort over.

Skal til legen torsdag, da min aktive sykemeld nå går ut, men fikk anbefalt å ta det med ro...tror jeg skal høre med legen om full sykm ut året evnt.....jobber i en meget tung fysisk jobb, turnus.....

denne spira skal jeg kjempe for med nebb og klør;))

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Ja ta deg en tur til legen å få sykmelding. Husk også å ta det helt med ro hjemme. Ikke lov til å støvsuge en gang.... det fikk jeg beskjed om når jeg hadde disse blødningene.

Hold deg unna sex også, støt der oppe er ikke bra ved truende abort :P

Men dette vil kanskje legen fortelle deg :)

Støtter det BC sier! Få deg en sykmelding, avstå fra sex og andre fysiske utskeielser. Var den beskjeden jeg også fikk da jeg fikk blødninger like før fulle 7 uker. Jeg fikk ny blødning for to uker siden, men alt ser helt fint ut likevel, så prøv å ikke bekymre deg :-) Masse lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...