Gå til innhold

Jeg er gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortsatt litt i sjokk, ikm på onsdag men pga sterke symtomer så tok jeg en qr i dag der kom d en rosa, svak men tydelig strek, tok ikke morgen urin:) slutta på pilla 9 november så det her gikk fort..! håper det her går bra da blir lille gutten min på snart 3 år storebror i sommer;) noen andre med termin rundt 20 august?:) puppene mine har vært vonde i 14 dager men i går var de ekstreme, værre enn før mensen og jeg har vært slapp og sliten og til og med hatt perioder med oppkast.. håper det her blir ett fint svangerskap må jo klare å ta meg godt av min kjære sønn også:) vil ikke fortelle han det enda, for han prater og han prater så da vet alle d med engang;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Klem fra DollyD

Skrevet

gratulerer såå mye med spiren i magen :-)

Tror terminen min blir i begynelsen av august, skal på tidlig utlra om en uke, så da får jeg vel en riktig dato å forholde meg til. For min del blir term.kalk på denne siden helt feil for meg. Prøverørsbarn i magen.. blir helt forvirra...

Har også ei snuppe på tre.. ho blir 4 snart... vi har heller ikke sagt noe til henne, det er så tidlig ennå.

Vonde pupper og kvalme må vi vel leve med noen uker til :-)

Kos deg du !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...