DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Håper den kommer snart!! Er såå lei av å "trøkke i meg" knekkebrød, brødskiver o.l. som bare vokser i munnen - Æsj! Gleder meg til "denne perioden" av svangerskapet er over:o)
Brura76 Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Kunne ikke vært mer enig! Gleder meg sååå mye til å kunne "ha lyst på" middag igjen... Men det ser ut til at det drøyer ennå en stund, er 14+1 i dag...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 14+1 ... oj... det gir meg ingen oppmuntring akkurat ;o) Jeg er 6+6! Hehe... Jaja.. det går iallefall over! Klem DD
Brura76 Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Sorry:-) Men det var værre når jeg var 6-7 uker, så det blir nok bedre skal du se!! Med min første ga denne "anti-matlysten" seg rundt uke 12, og når det først forsvant så var det vanskelig å forestille seg hvor dårlig jeg hadde vært.. Lykke til:-)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2009 Hei igjen:o) Med min første ga "antimatlysten" seg i uke 8... så hååååper jeg er like heldig denne gangen!!! Lykke til du også;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå