Gå til innhold

KVALME!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er i min 8 uke nå og har aldri vært så kvalm før! Begynner om morningen og bygger seg opp.. Varer hele dagen!

Jeg er midt i en eksamensperiode nå, og klarer derfor ikke gjøre så mye pga. kvalmen.. Skal også på en danmarkstur med båten, noe jeg gledet meg til før kvalmen kom! Nå er jeg redd den kommer til å ødelegge hele turen..

Det er ikke sånn at jeg kaster opp, er bare skikkelig kvalm.. Får ikke i meg mye mat heller, når jeg spiser blir jeg fort kvalm..

Noen som har tips?

Andre som har det på samme måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat slik selv. Har kjøpt seaband jeg, får det på apoteket, sånne kvalmearmebånd. Syns det hjelper bittelittegranne, men vet om mange som det hjelper veldig bra på. Så det er kanskje verdt et forsøk :)

Skrevet

huff her også. Er 7+3 og vært skikkelig kvalm i en uke nå. Fått skrevet ut afripram av gyn, men ikke fått hentet dem enda. Er kvalm døgnet rundt ugh. God bedring til deg. klem

Skrevet

jeg er også snart i uke 8, og kvalmen er på topp, må ha hatt bøtta ved sofan og senga, men ikke kastet opp. Hatt kvalmen nøyaktig i 2 uker nå, men våkne i dag uten kvalme, jeg er sjokkert. hehe. Men nå etter frokosten kjenner jeg at den er der, men den har blitt litt svakere.

VET den kommer hardere tilbake, kjenner det nå.

Har bedt samboer om å kjøpe SEABÅND til meg, jeg gleder meg til og teste det ut.

GOD BEDRING : )

Skrevet

Jeg kan anbefale fersk ingefær i varmt vann (som du drikker - smaker bedre enn det høres ut)... Tar i allefall "toppen" av kvalmen.

Skrevet

gå til legen og få Afipran..

jeg fikk det pga kvalmen,tar 2stk om dagen og merker ikke noe til kvalmen.. bare sliten og trøtt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...