Gå til innhold

9 uker idag :D

*rottiemama*endeligmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de 5 ukene siden jeg tok testen har gått så fort!

Bare tre uker til jeg er i det usynlige grenseland, og kan begynne å glede meg mer, selv om jeg bare har lyst til å skrike det ut til ALLE og få kjempemage med en gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe føler det samme som deg! Er 9+2 idag! :o)

Skrevet

Da er vi jo heldige, for de tre siste ukene går hvertfall fort denne måneden! Desember raser jo avgårde :))

Skrevet

Iallefall når man har MYE å gjøre... :o) Jeg og min mann kjøpte oss hus i november, så vi har masse å pakke ned i disse juletider i tillegg å det er så mye! Sortere, vaske, kaste osv osv, så skal julehandelen være gjort, jada, disse 3 ukene kommer til å fly! :o)

Skrevet

Ja, da skjønner jeg virkelig at du har litt å henge fingrene i :)) Gratulere med nytt hus da! Driver og pusser opp yttergangen vi, og planen er at den skal bli ferdig til jul. I tillegg har jeg masse ting med koret denne måneden, og julegaver.. Det er så koselig med jul!. Men det her er første gangen jeg gleder meg til den er over tror jeg,, hihi.. Skal på ny UL 4.Jan, og det virker som en evighet til.

Skrevet

Så heldig du er! jeg skal ikke på Ul før den standarUL jeg! :( Å det er veldig lenge til... Men skal på ny kontroll hos legen imellom tiden, 6 januar... :) Blir spennende... :)

Skrevet

Det er jo ikke lenge til, det går så fort så :)) Jag har allerede vært på en UL i uke 6, så skal jeg til jordmor neste onsdag :) Grunnen til det er at jeg har PCOS og derfor ba jeg om å følges godt opp. Har strevd i 5 år med å bli gravid, så han gynekologen jeg har gått hos er veldig hyggelig og imøtekommende og lar meg komme inn stort sett når jeg vil :)

Skrevet

Ja det er bra! iallefall når man har prøvd så lenge som dere har... :)

Med mine 2 første ble jeg gravid bare jeg så den! haha, men med dette lille underet brukte vi 6 mnd (annen mann), å jeg syntes det var lenge! Så kan tenke meg at du ønsker å bli fulgt opp! Den forstår jeg virkelig!

Håper ALT blir bare helt fantastisk i hele svangerskapet ditt! Har du flere? Eller er det din første?

Skrevet

6 mnd kan virke som en evighet det også.. Husker bare når jeg gikk på pergokur, og virket som et år mellom hver eggløsning :)

Er førstemann ja :) Så er veldig spent og gleder oss veldig :)

Skrevet

Åååå så spennende, husker første svangerskapet mitt! Jeg var så lykkelig, enda jeg bare 18 år den gangen, nå er hun 10, blir 11år i juli! :) Fylte 19 år en mnd etter hun ble født...

Men husker jeg gikk å kikka om magen var noe større for hver dag som gikk hehe... Hun veide 3860gr og var 50 cm.... Lille søte jenta mi! Hodeomkretsen hennes var på 35 som er det normale!

Så andremann da, han var MYE større, han veide 4550gr og var 53 cm! og hans hodeomkrets var 38, det kjentes! lille søte bamsen min! Det mest artigste med de 2 var at begge hadde hakk under hver stor tå... hehe

Så jeg er spent, om den lille i magen blir stooooor eller om h*n blir normal hehehe....

Du har en spennende tid imøte iallefall! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...