yummy Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hei! Skal på besøk til noen i dag og må ta toget fra Bryn stasjon til Lillestrøm. Venninnen min sier at hun ikke er sikker på om jeg kan reise den retningen med vogn da jeg må opp og ned en trapp igjen for å komme til riktig perrong. Noen som vet?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Vet ikke med Bryn stasjon spesifikt, men generelt så er det vel slik at alle stasjoner "må" ha heis eller andre alternativer, for at folk i rullestol osv også skal komme seg fram? Pleier ihvertfall å være sånn her ute=)
Dotten Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Ser ut til at det kun er trapper ned til stasjonen ja..... !!?? Se bildet lengst ned. http://jernbane.origo.no/-/bulletin/show/412857_bryn-stasjon
moe_ Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Bryn stasjon med barnevogn går greit så lenge det ikke er for glatt eller vogna for tung. Jernbaneverket opplyser: "Adkomst til plattform OBS! Det er trapper som må forseres for adkomst til plattformen for spor 2 på Bryn. Tog retning Oslo kjøres normalt fra spor 1, tog retning Lillestrøm fra spor 2." Men hvorfor ikke ta t-banen til Jernbanetorget og toget derfra? God reise da :-)
yummy Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2009 Tusen takk for svar alle sammen. Tror jeg prøver og så får jeg heller ta toget til Oslo og så "tilbake" igjen derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå