ApriIbaby Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Holder på å henge opp mine røde julegardiner i stua. Stua vår og møblene er nøytrale i fargene så har en del stasj jeg bytter farge på. Nå har jeg kjøpt masse nytt i lilla (sånn varmlilla) som jeg har lyst å sette frem...., men jeg må kanskje vente til jula er over?
Ugl@ Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Bare å prøve, spørs toner, lys setting, farger ellers. Men jeg har sett mange velykkede kombinasjoner av lillatoner og rødtoner.
ApriIbaby Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er helt "fargeblind" så tør aldri blande noe, Lys: Mest downlights.. de røde gardinene er blodrøde med nøyrale hjerter i beige, hvit og svart på Det lille er den varme lillafargen som i hvertfall black design kjører på. Nydeløig farge. jeg ser det neppe om det ser helt jævlig ut
petite fleur Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes ikke rødt og lilla er pent sammen, men det er jo min personlige smak:-) Jeg ville heller hatt hvitt og gull til røde gardiner.
ApriIbaby Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2009 Nå har jeg tatt det bort igjen - så rart ut. venter til etter jul jeg
yummy Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Men nå er det advent, da. Så sånn sett er jo lilla en veldig riktig farge og du kan "forsvare" det med det dersom det ikke er helt 100/
Mom2Two Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Pynter man ikke med rødt i jula litt sånn uavhengig av hvilke farger man ellers har? Det er jo bare snakk om et par uker liksom. *skjønner ikke problemet*
Trollemor og snuppa! Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 I jula matcher ikke alt... Jeg må blande rosa og rødt, for ellers må jeg bytte ut spisestuestolene, og det gidder jeg ikke.. ) Om ting macher eller ikke har noe med fargetonene å gjøre.. Rødt og lilla er kjempefint sammen, men klart kan jo være at de er så i feil toner at det krasjer litt... Men - kjør på, skal litt til for at det blir feil.. Du har ikke en venninne du kan be om hjelp?
prekæs Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Vil anbefale deg å ser litt ekstra på ett persisk teppe. Svært ofte at lilla og rødt blir blandet sammen med hell. Langt morsommere med interiør som gir noe uventede løsninger, enn usynlig interiør hvor fargene er samstemte og dermed helt usynlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå