Gå til innhold

Ingen mens, neg test, murringer i dag- tror jeg blir gal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg akkurat testet- ikke digitalt denne gangen, men kjøpte en to pk med clear blue. Hadde ikke test i dag tidlig så ble ikke morgen urin. Har IKM i dag- ingen tante rød å se enn så lenge, men har skikkelige mensmurringer så hun kommer vel :(

Kjenner jeg blir litt lei meg, men burde være positiv så lenge hun ikke har vist seg.

Den blødningen sist uke og stikkingene hele uken må da ha vært festeblødning og tegn på at livmoren strekker seg! Huff denne kroppen er bare RAR!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to! Hadde ikm i går, men ikke noe tegn til at tanta kommer. Har hatt stikking og kjennes nesten ut som jeg er støl på sidene av og til, puppene har blitt hardere, men det kan hende er pga at jeg fortsatt kan få ut noen dråper melk... Selv om jeg sluttet å amme for nesten 3 mnd siden. Tok en test i går og den var neg. Var jo sikker på at jeg var gravid igjen siden tanta ikke kom, men har ikke igjen flere tester så jeg har ikke fått sjekket i dag. Sitter på nett og bestiller nå, så kanskje tanta kommer før jeg får dem i posten....

Hadde sa 22 sept så det er vel det som gjør at tanta ikke kommer som vanlig :o(

Lykke til, så får jeg håpe vi får positive tester i løpet av noen dager begge to ;o)

Skrevet

Er i samme situasjon,hadde en pitteliten blødning sm kan ha vært festeblødning,hatt mensmurringer i over 1 uke,stikninger i magen,og vært trøtt og rar matlyst.Har ikm idag og har allerede testa meg i flere dager,men alle negative.Er så nervepirrende de dagene her altså!Nå har jeg ikke råd til flere tester heller før til helga,så da må jeg bare se om tr kommer....Hvordan få dagene til å gå?!

Skrevet

Huff ja, ikke greit dette her.

Syntes ventingen er det verste. Krysser alt jeg har for at det blir et lite nurk på oss. Magen er bare kjempe rar nå. Murring og stikkinger om hverandre. Utfloden har blitt veldig forandret også.

Ikke råd til flere tester jeg heller. Burde lære fra de to foregående svangerskapene at jeg tester sent. Brukt nå over 700 kroner :P Ikke bra.

Skrevet

Ja,blir helt gal av denne ventinga!

Her har det også gått en 600 kr på tester! Burde jo ha bestilt de billigtestene på nett,men men...nå er det jo bare å se om tr dukker opp da...Husker ikke om jeg testa tidlig erller seint med lillegutt,man glemmer fort hvordan det var:)

Masse lykke til,snart vet vi vertfall!:)

Skrevet

Jeg har bestilt tester på nett i dag, det er jo mye billigere også slipper man å løpe ned døra på apoteket. Tenkte om tanta kom i mellom tiden, så har jeg jo testene til neste mnd. Kjøpte 1 digital cb, 2 pk vanlig cb og 2 bare sånn billig staver, det kom på 182 kr og ferdig levert i postkassa. Det var på babytime.no! Skikkelig billig :o)

Fortsatt ingen tante, så da får jeg håpe den holder seg borte til jeg får testene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...