<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 første dag på siste menstruasjon var 8 oktober, og det er det jeg har sagt til lege og ført inn på terminkalkulatoren på både babyverden og her på barnimagen. Ifølge legen er jeg idag 8+5, og har termin 16 juli. Ifølge babyverden er jeg 8+4 og har termin 17 juli. Her på barnimagen er jeg også 8+4, men terminen er satt til 18 juli. Har jo gitt akkurat samme opplysninger alle plassene... Noen som vet hva som er mest riktig? Er mildt sagt litt forvirret
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Hei! Jeg hadde siste mens første dag den 04 okt, og har termin 13. juli! Er idag 9+2... I følge lege, forholder meg til det jeg, så får UL komme med sin termindato )
SpongeBob Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Er det ikke 10% av ungene som kommer på termindato? Jeg får også forskjellige datoer over alt, og ukenummer regnes forskjellig etter om de legger til de 2 dagene (sv.skap er 40+2, mener jeg å ha hørt) på begynnelsen eller slutten. Uansett er de sikkert omtrent like riktige, du får termindato på vanlig UL som alt regnes etter. Så gjenstår det å se når ungen faktisk kommer...;-)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Hvorfor det? En dag fra eller til er da så lite. Han/hun kommer nok ikke på termindato uansett, så jeg forstår ikke hvorfor folk er så innmari opptatt av dette. Det er lenge igjen uansett! (Dessverre... Jeg vil ha den bebien ut nå!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå