Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag kl 14.30 skal jeg på UL. Er 8+0 i dag, så er det ikke noe bankende hjerte, har det ikke gått.. MA'en jeg hadde i fjor sitter så utrolig i. Jeg ser for meg skjermen med det døde fosteranlegget. Har gråten i halsen konstant i dag.. Har tatt meg fri fra jobb, orket ikke være der nesten hele dagen fullstendig kaos inni meg. Måtte bare lette hjertet mitt. Jeg føler at jeg ikke kommer til å takle en ny utskrapning.. Måtte bare dette gå bra!!!!

Klemmer til alle gode damene her inne

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141098291-jeg-gruer-meg-s%C3%A5-forferdelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DETTE GÅR BRA !!!

Vet akkurat hvordan du har det, jeg var i samme situasjon som deg. MA som ble oppdaget i uke 10 og så tre måneder senere -gravid på nytt.

UL 8+1, var kjempenervøs - jeg sa til legen at jeg ikke ville se på skjermen, han fikk bare si om det var liv eller ikke.

"Hvor mange vil du ha?" sa han og smilte. To bankende hjerter !!!

Det er såååå mange som opplever SA eller MA, men så går det helt bra neste svangerskap :-)

Tenker på deg.....og lykke til !!!

Å kjære deg hvor jeg forstår angsten din, har aldrig opplevd noe lignede selv, men det må jo være ennværs mors mareritt å oppleve. Men jeg sier som Gitte at dette kommer til å gå bra.

Håper å få lese senere i dag om ultralyden din :)

Goooood klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...