Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg please? ang graivditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg pleier få mensen i tide, starter med svak rosa blødning, og kraftige smerter...da er mensen kommet for fullt... mensenkviser følger også med som pleier komme 3-4 til 5-6 dager før mensen...men ikke denne gangen, ikke humørsyk heller som jeg pleier å være i dagene rundt mensen.

jeg har veldig vondt i magen, likner mensenvont, men ingen antydning til mensen, skal ha den idag/imåren....hadde el, og noe som liknet festesmerter rundt en uke etterpå men er ikke sikker....

har tatt en test, quick response, strekene i vunduene skal være blå, i kontrollvinduet ble den blå, i den andre svaaaak rosa, er det skyggestrek?

har forresten hatt litt ekstra matlyst og den siste uken....

men vet ikke om jeg lurer meg selv,

har kansje ingen grunn til å tro at noe har skjedd ?

noen som har erfaring med slikt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med QR sine graviditetstester, så det kan jeg dessevrre ikke svare deg på. Hva står det på esken? Som alle sier her inne " en strek er en strek" enten den er svak eller sterk.

Hvis du er i tvil, så ville jeg kjøpt en Clearblue digital, så får du det svart på hvitt :-)

Lykke til

Skrevet

kan jo virke som om du er gravid, men for å være helt sikker så anbefaler jeg deg å ta en ny test i morgen tidlig! vet ikke om det har noe å si om den ble rosa( trodde det var det den skulle jeg), ønsker deg lykke til!

Skrevet

står ingenting om svak strek i "feil farge"....

skal få tak i en annen test,,, men er kansje litt tidli å få svar enda og... så bare lurte på om det er noen andre som har opplevd liknende.. takk for svar alikevel?

noen andre ?

Skrevet

enste som sto var bilde utenpå pakken, en eller to streker, beegge blå .....

er det andre som har opplevd at den har blitt rosa ? sto ingenting om at den sku bli rosa, og blå i kontrollvinduet...

Skrevet

hmm.. Alle QR testene jeg har tatt skal det komme opp to rosa streker om man er gravid :-S

Skrevet

kom en blå og en rosa på min iallefall ....... ?

Skrevet

Tror det er noe galt med testen jeg! :-S Ta en ny! Kan du ikke legge ut et bilde av testen?

Skrevet

du er nok gravid:) gratulerer så masse;) jeg testa med qr når jeg var gravid med veslegutt og jeg fikk en rosa svak strek selv om jeg da var nesten 5 uker på vei:D men ta en test til bare for å føle deg 100% sikker.. jeg ble å usikker den gangen.. men dro bare til legen å fikk d bekrefta uken etter.. masse lykke til;) nå skal jeg snart dra å kjøpe meg test selv'*spent*

Skrevet

testa akkurat selv med qr og der var det en veldig svak lyserosa strek:) ikke morgen urin og 2 dager til ikm, skal teste i morgen tidelig også men vet nå at jeg er gravid, regner med vi sees på 1 trimester;);) har utifra beregninga termin 20 aug;) da er sønnen min 3,5 år, syns d er perfekt jeg:)

Skrevet

har desveerre kastet den, var unger her i huset og ville ikke at de skulle finne den hehe..

høres jo rart ut egentlig, når alle andre sier de skal være rosa begge to...

Skrevet

skal ta en test til litt senere idag, fått tak i clearblue digital, så den kan vel ikke slå ut feil eller rart, så da er det enten eller ... hehe, bare spare meg opp litt, og ikke drikke så mye,... sist jeg tok en digital, så var det 2 dager før, og den slo ut med en gang, og det var heller ikke på morgenen... så da får vi se om noen her har rett ;-)

lykke til du og ;-)

Skrevet

så koselig da !! håper det er noen som vil holde følge da om det sku vise seg at den blir positiv om en time eller 2 ;-) gratulere så masse !!!

håper jeg blir heldig evt denne gang da, mistet i sa i sommer :-(... så tvi tvi,,

mi er 7 nå fra før.... så er på tide med en til synes jeg :-)

Skrevet

Hun på apoteket sa at digital testene var vaskligere å få til og anbefalte med qr;) ser ut som en lyyyse rosa skygge strek det her... men jeg har vært på do 5 ganger før i dag og har 2 dager igjen til ikm så jeg stoler veldig på den, tror ikke det hadde kommet noen strek om ikke;)

husker den var svak sist jeg tok den også, men med alle disse symtomene og en strek så vet jeg at jeg er gravid, og den er akkurat sånd som din;) gi meg tilbake mld da:D håper på en sterkere strek i morgen tidelig jeg også;) er litt i sjokk jeg:P

Skrevet

Krysser fingrene for at det er en liten spire der inne! :-D

Skrevet

aldri hadd noen problem med cb digital jeg, sist slo den ut med en gang... og tidliere med vanlig cb og, foretrekker vel egenltig den jeg.. slipper også å studere streker på digital, da står det bare enten gravid eller ikke gravid, enklere kan det ikke bli... men håper jo alikvel den jeg tok som ble rosa viser seg at den stemte da, men selv tydet jeg den ikke slik...ble bare usikker.... å bortkastede penge i søpla tenker jeg, jeg har aldri vert noen tesoman, men føler meg litt slik nå siden jeg ikke bare kan vente noen dager eller en uke å se om mensen kommer... men men hehe :-)

skal gi tilbakemelding ja :-)

Lykke til du og da, gi tilbakelmding du og om du vil ! :-) :-)

Skrevet

en strek er en strek sier mange, og i dette tilfelle .... stemte det :-)

clearblue digital, med resultat 1 min etter testen ble tatt... 1 dag før IKM, og heller ikke morgenurin.... !

så svaaaak rosa strek var strek.... cb digital holder mål... hehe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...