Gjest Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ute etter en ny, mindre vogn til tulla vår som snart blir 1 år. Har nå TFK Joggster Twist, den er helt fantastisk, men vi ønsker oss en litt mindre vogn, som er litt enklere å dra med seg på turer til utlandet osv Vil gjerne ha en vogn som slås sammen på samme måte som en paraplytrille. Men vil ikke ha en helt enkel paraplytrille. Vil at ryggen skal kunne leggees helt ned på den, sånn at hun kan sove like godt i den vogna som i den vogna hun har nå... Verdensbestejente
MathildeC Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Vi kjøpte en Maclaren Techno XT for noen år siden og har vært veldig fornøyd med den. En paraplytrille som kan legges helt ned i ryggen, har kikkevindu oppe i kalesjen, og kalesjen kan utvides slik at den kommer nesten helt ned til beina, som er kjekt om sommeren og evt på sydentur. Lett å slå opp og sammen. Ellers har vel mange Carena?
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har emmaljunga scooter og er veldig fornøyd med den. Den blir ganske liten når den blir lagt sammen men selvfølgelig ikke like liten som en paraplytrille.
Gjøkeredet③ Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Vi kjøpte Bugaboo Bee som trille. Har en Simo Kombi i tillegg. Er veldig fornøyd med valget, ryggen kan legges helt ned, Barnet kan vende mot deg og fra deg, lett å slå opp og samme (kan gjøre det med kiden på armen), + at han sover like godt inni der som i den store vogna.. Som sagt, er veeldig fornøyd! )
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Takk for svar, alle sammen:) Er ikke ute etter noen av disse vognene, i og med at TFK-vogna vi har fra før også blir veldig liten sammenslått, så trenger da ikke en som blir like "stor" som den.. Disse vognene dere nevner er også veldig dyre, iallefall Bugaboo bee'en, så kommer ikke til å kjøpe noe sånt:) Har sett på en Titaniumbaby Lux, som jeg tror vi kommer til å kjøpe. Må bare se den på ordentlig først, for å se hvor stor den blir sammenslått:)
Squirrel79 Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Barnas hus har tilbud på en trille i dag som kan legges helt ned. Det er julekalendertilbudet deres. Den koster 999 i stedet for 2299 som den gjør til vanlig. Har skjønt at den er veldig bra. Hadde lyst på den selv, men var for dyr for oss. Ellers har vi Carena Lieback Lux (tror jeg den heter), og er fornøyd med den til utenlandsturer, shoppingsenter etc. Den kan ikke legges helt ned, men så godt som. Mini sov godt i den fra 6 måneder uten problemer. Tror vi betalte 800 kroner for den eller noe sånt. Hjulene er selvsagt ikke på langt nær like bra som den vi har som hovedvogn (EasyWalker Sky), den er vel ganske lik deres TFK vogn. Vogna legges sammen som en paraplytrille, og det følger med fotpose (stormtrekk) til den også. Kurven under er relativt romslig, og det opplever jeg selve sittedelen som også. http://www.barnevognguiden.no/carena/carena-lieback-lux.html
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Tusen takk for tips, Squirrel! Jeg har alltid syntes at den vogna (Silvercross) ser så rar ut, men kanskje, om den funker fint?... Kjedelig at det tilbudet kun gjelder idag, i og med at vi hadde tenkt å ut å se på vogn imorra, hehe.. Går liksom ikke an å bestemme seg uten å ha sett på den vogna vi har tenkt på lenge.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå