*julybirth* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 testet 3 dager før tiden, det skal komme 2 blå streker i vinduene, hos meg ble kontrollstreken blå, og gravidstreken var svak antydning til strek, en svak rosa strek... vil det si ikke gravid ? eller er det en strek som tilsier jeg bør ta en på nytt igjen? vinduet der skulle jo vert helt hvitt, eller blå strek? sjønner ingenting jeg... noen som kan hjelpe ? være så snill?
Lille_bie Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg sier gratulerer du er gravid! Jeg testet også med Quick Respons og CB samtidig. På ikm-dagen. CB sa gravid og QR ga en svak rosa strek. En sterk er en strek! Du kan ja ta en test til imorgen med et annet merke for å være sikker. Men jeg tror du er gravid:-)
*julybirth* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 men skal ikke den streken og være blå , samme som den andre??, kan det forekomme rosa strek og som tilsier at jeg er gravid ? sjønte jo ingenting jeg, ble nervøs nå hehe, så du men er jeg kan ver gravid ja.... får ta en til snart, men lure jo fælt da... tusen takk for at du tok deg tid til å svare:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå