Lille_bie Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg var en "sliter" i forrige svangerskap. Brukte 2 år. Laaang historie..... Denne gangen følte jeg at ting kom til å bli lettere. Etter 2 pp kjøpte jeg Clearblue fertilitetsmonitor. Kjente jo egentlig når jeg hadde EL, Men jeg hadde EL-smerter i 5-6 dager, så ikke så lett å vite hvilken dag som var den rette. Og Fertilitetsmonitoren slo ut helt perfekt. 2 dager med lav fertilitet, 3 dager med høy og 2 med max. Vi hadde sex på første dagen med max og det KLAFFET! I 3. pp. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med den. Nå er jeg 5 uker på vei og kan anbefale den på det varmeste. Det er hvertfall deilig å vite at man har sex på de riktige dagene. Lykke til med prøvingen alle sammen!
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Gratulerer med graviditeten!! Har du lyst å fortelle hvordan fertilitetsmonitoren virker? Har hørt om det, men ver egentlig ikke hva det går ut på...
Lille_bie Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 God forklaring inne på www.clearblue.no eller .com (husker ikke helt). Kortversjonen: Man skal gi den beskjed ved første mensdag, deretter sier den hva du skal gjøre. Skal slåes på innen for et 6-timers intervall hver dag. Etterhvert vil den be deg sette inn testpinner som man has tisset på. Da måler monitoren forskjellige hormoner i urinen som forteller deg om eggløsningen er i anmars.Den indikerer lav, høy eller max fertilitet. Den forteller også når du kan begynne å forvente mensen. Har man sex på dagene med max fertilitet er sjansene størst for å bli gravid. Og som sagt klaffet det på første syklus med denne for oss:-) Lykke til!
GuttemammaTilTo Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 åå, så flott!! gratulerer så mye!!! høres utrolig herlig ut å vite akkurat når man er aller mest fruktbar!
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Det klaffet for meg på første forsøk på vanlig ClearBlue eggløsningstest digital Den anbefales også :-)
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Høres bra ut da! (litt stress i en hektisk hverdag, men det er jo verdt det!!) Var på apoteket i dag, der hadde de bare teststrimlene til denne, hvor får man kjøpt den til en grei pris, og hva ligger den på? Takk for svar!!
Prosjekt_baby84 Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Jeg søkte litt på nettet i sta, og det billigste jeg fant var 1300 kr, dyreste 1349 kr. 1300 på boots apotek. Tor egentlig ikke det er så store prisforskjeller på denne. Men når den er såpass dyr er det jo egentlig innmari teit at de ikke i det minste kunne ha spandert på en pakke med testpinner. Uansett, vi har bestemt oss for å prøve denne nå. Håper den kan hjelpe oss. Prøvd i et år, ikl to pp med pause og en sa, så blir jo ikke 12 pp da... Kanskje 8. Utålmodig allikevel. Skader ikke å prøve.
*jente2010&jente2013* Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 hvis du ikke finner den på apoteket kan det lønne seg å spørre om de har den, der hvor jeg kjøpte den lå den i en skuffe:) Regner med dette er på grunn av tyverifaren, er jo et ganske dyrt produkt:) Vil absolutt anbefale den, har brukt den i noen prøveperioder nå ikke blitt gravid enda, men kunne ikke blitt mere fornøyd med den:) ANBEFALES:D:D:D:D
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Tusen takk for svar!! Såpass dyr ja..:/ hvor lenge hadde dere prøvd da dere kjøpte denne? Lurer på om det er noe vits ennå, men samtidig hadde det vært deilig å få litt mer oversikt når det skjer saker og ting mtp el ol...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå