Gjest Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Noen fler her? Finner ingen tråder for oss...
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Dytter litt på denne! Har ikm 26.12, håper på verdens beste julegave!!
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 tror jeg kanskje har IKM 25 desember, men er ikke helt sikker ennå! går på dobbel pergo kur denne pp så blir spennende å se! tar EL tester nå! ja hadde ikke det vært fantastisk;) når har du EL? klem fra
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Så spennende, første mnd på pergo? Jeg er ikke sikker på når jeg har el egentlig, så vi gjør det gjevnt over annenhver dag;) Har veldig regelmessige perioder da, så den er vel sånn ca midt i der ei gang:)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 ja første gang med pergo, har ikke EL eller TR av meg selv så måtte først på en provera kur før pergoen! håper så inderlig det sitter en spire denne pp;) vi må holde hverandre oppdaterte! kommer sikkert flere til etterhvert;)
paper Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Heisann! Blir med her,jeg! Mistet hele 15u på vei i august-og prøver igjen...litt rart og være såkalt "prøver", men jammen er det spennende også) Har eggløsning til helgen-da får vi kjøre på med masse sex, selv om jeg ikke stresser. Har en formening om at kroppen ordner opp og er den klar så er den klar!Men jeg tenker slik fordi jeg lett har blitt gravid og egentlig er overrasket over at jeg ikke ble det sist, med skikkelig timing og alt, men men... Har ny mann, kanskje endel å si. Litt bekymra for alder-drar meg sakt mot snaaart 40 her, men håper at løpet ikke er kjørt!! Lykke til til oss alle-klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå