Starshine Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Hva er en god unnskyldning og ikke å drikke på julebordet med jobben? Er i uke 6 når jobben har julebord og seff altfor tidlig å fortelle nyheten til andre enn sjefen (jobber i matbutikk og må ta litt hensyn). Tenkte å undersøke om spisestedet vi skal på serverer alkoholfritt jeg kan bestille i smug
Lille_bie Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Samme problemet her. Fant ut at jeg var gravid fredag og skulle på julebord lørdag! Jeg har en gutt på 3 år fra før. Så han ble unnskyldningen. Han hadde jo barnevakt (julebordet var med mannen). Sa at han hadde litt småfeber og at jeg derfor ville kjøre hvis han plutselig skulle bli dårligere. Endel kjøpte den. Men fikk likevel noen spørsmål da.... Svarte ikke "Nei, jeg er ikke gravid", men sa at sønnen min er grunnen til at jeg ikke kjører. Ikke sikkert alle kjøpte den da. Men de får tro hva de vil....
Grateful mom Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Jeg lata som jeg drakk Nippet til glasset støtt og stadig. Var ingen som tenkte noe over det - tror jeg
SpongeBob Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Går jo an å si at "vi prøver å bli gravide, så jeg tenkte å være ekstra forsiktig" - er jo stort oppslag på nyhetene i dag om alkoholskader...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg fortalte alle på jobb, vi er ikke så mange da... Å sa også at jeg har mistet før, så det kan skje igjen... Men at jeg er gravid å derfor drikker jeg ikke... Å alle unntatt sjefen er kvinner... Men jeg forteller heller, for å miste sitt barn under svangerskapet kan skje når som helst..., ikke kunn de 3 første mnd Nå har ikke vi hatt julebord enda, men vi hadde hjemmejulebord da, og da sa jeg ingenting, men ALLE gjetta det da... Jaja... Da var jeg 5 uker... Nå er jeg 9+2 Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå