Gå til innhold

Frøken fatso

Anbefalte innlegg

Klageinnlegg.....huffameg....er andregangs gravid og har vel egentlig ikke kommet meg helt i form igjen etter forrige svskap så hadde mer enn jeg ønsket å ha på magen før jeg nå er gravid igjen i 9 uke...

Er superglad for å være gravid igjen og ser stor fordel med to tette (22 mnd mellom) men kroppen er ikke digg. Magen står ut allerede og jeg ser bare tjukk ut. Og ikke kan jeg skylde på at jeg er gravid heller da nurket bare er ca 18 mm!!!! Trener tre ganger i uken og spiser normalt. What's øpp lizzom!!!???

Det skal sies at jeg er vant med å være 170 og 62kg så er vel noe bortskjemt med å aldri ha måttet tenke på å skjule mage osv. Har slitt litt med selvtilliten etter første svskap og var på god vei til en sunnere og strammere kropp.....bare klaging her....men godt å få det ut....når gravidmagen kommer blir det glemt frem til nurket er ute iallefall....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141096668-fr%C3%B8ken-fatso/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anonym!

Jeg har vel i grunn ikke så mye fornuftig å komme med annet enn at jeg skjønner hva du mener. Er ikke noe lett å ha lagt på seg og ikke klare å få det av, men akkurat nå er det jo viktig å ikke hive seg på en slankekur siden du har en liten en i magen igjen. Mitt forslag er: spis sundt og hold deg aktiv gjennom hele svangerskapet, så kan du sette inn litt ekstra for å bli kvitt de ekstra kiloene om noen måneder. I mellomtiden kan du glede deg over at nr 2 er på vei :) Lykke til videre!

Ikkje tenk på det anonym! Det er heilt normalt å ha nokre ekstra kilo etter eit svangeskap og dersom du er overvektig mens du er gravid så betyr det berre at du legger på deg mindre totalt i svangerskapet. Oooog eg føler kiloene ruler på seg tidlig i svangerskapet, er så sulten og småspiser mykje for å holde kvalmen på plas. Og det gjør eg med god samvittighet! Det viktigste er å spise variert og trene litt regelmessig. Mage er bare flott! Og tenk på den jobben magen og kroppen din har gjort! Du burde være stolt over den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...