Gå til innhold

IKM i morgen- flere?

Treningsmamma har født ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

DA er dagen her snart endelig. Etter å ha gått rundt med 3 negative tester, skikkelige stikkinger i ny og ned (sepesielt når jeg ligger på rygg), noe kvalme om morgenen, blødning et par dager forrige uke (festeblødning?) og oppblåst mage, pluss veldig hormonell er jeg svært spent på om tante rød dukker opp i morgen.

Føler på meg at jeg er gravid- men er på det stadige nå at jeg ikke tør håpe!

Har selvfølgelig ikke flere tester igjen- de har jeg jo brukt opp for lengst, men tror jeg skal kjøpe en utpå dagen i morgen og se om ikke tanta kommer.

Begynner å lure om vi mennesker kan ha innbildt svangerskap- det føles i allefall slik oom dette ikke er reelt.

Er det flere i samme båt? Krysser iallfall fingerene for oss alle :))

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha...jeg må le.Vet at noen får symptomer tidlig,men det var da veldig;-)

Skal ikke stå på håpet hvertfall:-)

Jeg har også ikm i morgen.Har vel egentlig ikke så store forventninger,tviler på at vi klarer det på egenhånd denne gangen,men hvis jeg har kjent veldig godt etter har jeg hatt litt murringer en gang eller to.

Blir å teste på onsdag tenker jeg,om ikke tanta dukker opp før.

Har du blitt fort gravid de andre gangene?

Krysser fingre og tær for oss:-)

Klem

Skrevet

vet ikke om det er igår, idag eller imorgen, men har iallefall NEG tester og blir gal a å vente! Har tidligere blitt gravid alle 5 gang vi har prøvd, probl er her at vi mister... Har litt tyngere pupper kjenner jeg, ikke noe ellers!

Krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

Hei du :)

He, he ja man kan jo lure om psyken spiller en stor rolle i flere av symptomene :)

Jeg har blitt gravid "uplanlagt" med begge mine barn :) Dvs vi skulle bgeynne prøvingen, men den satt lenge før begge gangene.

Har hatt de fleste symptomer og følelse som nå begge gangene. I tillegg til denne "festeblødningen".

Krysser alt jeg har for at den sitter hos begge :)

Klem

Skrevet

Hei du

Huff, ja det er denne ventingen som gjør oss gale :P

Vi er egentlig ikke prøvere denne gangen heller, men jo mer jeg tenker på det, jo mer ønsker jeg meg ett barn til. Tror nok mannen syntes det holder med de to vi har.

Minsten er 1 år så egentlig ville jeg nok ventet noen år før nr 3. Men time will show. Spennende er det uansett og jeg merker at akkurat nå har jeg et sterkt ønske om en liten spire der inne .)

Krysser alt jeg har for oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...