nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 trodde det var noe som hørte pms til.... noen av dere som får "den eller de vanlige" kvisene likevel om du er gravid?? Synes faktisk det er litt rart jeg... ;-) Husker ikke åssen d va sist, jeg...
millie+2klumper Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 jeg fikk hvertfall mer kviser i begynnelsen av forrige svangerskap pg det har eg fått denne gangen også. Begynt å gå litt vekk igjen no. Er 8+2 i dag. Får sånne innebugde vonde. Lekkert! Tror det er ganske vanlig..
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 innebygde og vonde... oh yes... de forsvinner vel...
Lille_bie Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg pleier å ha litt kviser mellom EL og IKM. Det startet som vanlig denne PP også, men et par dager før IKM var de på retur. Og det pleier ikke å gi seg før noen dager etter IKM. Og jeg var gravid! Hadde veldig fin hud i forrige svangerskap. Håper det blir sånn denne gangen også. Veldig fornøyd så langt hvertfall, men er bare i 5 uke da:-)
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Åjada, de kommer til den tiden jeg skulle ha hatt mensen min.... )
Emmilo Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har fått masse rare kviser. Blæh! Venter nr 3 er i uke 6-7
chr!st!n@ Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Huff ja det er ikke no særlig med de kvisene. Er 7+3 å har fått en del små kviser på brystet åsså de vanlige på haka/kjevebeinet Får håpe de forsvinner....
Ruttetutt ヅ Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Har ingen kviser denne gangen. Men husker forrige svangerskap, da poppa de virkelig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå