Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortalte det til vordende besteforeldre idag. De ble så glade. Lillegutt på 3 år fikk si det. Har erklærte stolt at han skal bli storebror. Han har også bestemmt at mamma bør nok ha to babyer i magen, en til han og en som mamma og pappa kan dele...... Hmmm. Jeg håper vel egentlig bare på en jeg!

Er kun 5 små uker på vei, men klarte ikke å la være å fortelle det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ikke dum han der.... ;) hehe, det er en helt annen tone i 6 åringen min ja... Han måtte stenge igjen døra til rommet sitt han for det ville han ha alene.... hehe

Skrevet

Nydelig! ;) Barn sier så mye fantastisk!

I går sa jeg til min lille gutt at jeg er glad i ham, og da svarte han:

"Ja. Det var bra! Det var veldig fint sagt!"

Haha, han er snart fire og høres ut som om han er ti! ;)

Vi har forresten også tenkt på det å la kommende storebror fortelle det at han skal bli storebror... Fin måte å si det på... :) Så hvis det nå viser seg at jeg er gravid, så skal vi fortelle det i jula! ;)

Skrevet

He he. Ja de sier mye rart. Han insisterte på at babyen skulle komme en liten tur ut av magen og hilse pent på. " Det er "høffi" mamma" Vi har jo lært han at det er høffelig å hilse pent på nye mennesker man treffer. Han ble faktisk litt sur nar vi sa at babyen var altfor liten til å komme ut enda:-)

Skrevet

.. mange skjønne kommentarer... :-) ... sprekker magen da, mamma.. når babyen skal ut?? jente 3 år...

Jeg har lurt litt på om storesøster skal få være med på en ultra, om det passer seg sånn da.., for å hilse på lille....... ??

Noen andre som har gjort det??

Skrevet

Så lenge du VET at alt er bra, kan du jo ta henne med, men det er vel ikke noe jeg egentlig anbefaler. ofte skjønner de ikke hva de ser.

Jeg har ikke fortalt knøttene mine at det kommer flere enda, men storebror fortalte lillebror i dag at NÅR det kommer fler, da ble lillebror storebror, akkurat som storebror.

Lillebror nikket alvorlig og svarte "yes!" hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...