Har en herlig gutt:) Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 jeg har spotta litt, merker d bare når jeg er på do og noen ganger forsvinner d helt, er så lite at d bare syns såvidt på truseinnlegg:) har hatt det sånd i snart en uke men plutselig forvinner d så kommer d bittlitt har ikm på onsdag så tenkte å teste i morra;) har en feeling på at jeg er.. hvis ikke spiller kroppen meg ett puss, hatt ømme pupper, kvalme, lett irritabel i 14 dager ca+++ noen andre som har opplved dette og vært gravide, ikke vært noe"ferskt" blod.
Lille_bie Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jeg er 5 uker på vei med en liten bror eller søster til lillegutt. Jeg spottet ca en uke før IKM. 3 dager var det vel. Så sluttet det plutselig. Tenkte da at det kunne være det befruktede egget som gravde seg ned i livmoren. Og det var det:-) Litt friskt blod (men veldig lite) i 2 dager, og så brunt i 1-2 dager. Håper du er gravid!
Har en herlig gutt:) Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 hmm ja var bittelitt fersk på papiret engang en dag så stoppa d så litt brunt så stopper d nesten helt så begynner d litt igjen men er så lite, mindre enn sånd d er før mensen:) Håper jeg kommer etter deg i løpet av uka.. skal oppdatere etter jeg har testa:) Og gratulerer med baby i magen, håper veslegutten min på snart 3 får en søster eller bror snart også
Millies Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har det akkurat på samme måte. Ha spotta i ca 1 uke med litt frisk blod de 2 siste dagene. Har IKM rundt omkring torsdag! Har masse andre symptomer også, men det kan jo også være tanta som er på tur. Men har så sinnsykt ømme pupper og har hatt mensmurringer i ca en uke nå og det bruker jeg ikke å ha så lenge før IKM... Lykke til!! Håper det er en hybelboer hos oss som blir værende i 9 mnd!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå