GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Er nesten sikker jeg ikke er gravid denne mnd heller, men har liksom et LITE håp hver mnd!!! kan jeg teste i morgen? Er så syykt sliten, men ikke nole kvalm, så det er nok tanta som er på vei..=(
Har en herlig gutt:) Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 jeg har ikm på onsdag og har tenkt til å teste i morra;) kroppen min sier liksom at jeg er men huet vet ikke:P hehe lykke til, tvi tvi:) evnt min andre det her også, har en som blir 3 i jan han ble jeg gravid fort med, men vet jo ikke nå
Sesilia Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har IKM tirs eller ons, testet negativt i dag... Skuff... Så jeg ville venta til etter IKM! Så sant den ikke kommer, skal jeg teste igjen... Jeg har veldig ømme pupper da, noe jeg ikke pleier å ha, så har et lite håp jeg også
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2009 spennende=) Har ikke noen andre symtomer,bare litt kvalm men det pkeier jeg å bli rett før ikm... Må fortelle meg hvordan det går....!!! Lykke til!! klem Ps. hbilken tester bruker dere?
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Hei! Jeg er skikkelig satt ut nå... Jeg har IKM på tirsdag eller onsdag. Testa meg nå i kveld (hadde holdt meg i mange timer pga. biltur), og fikk en svaaaaaakt rosa strek. Brukte billigtest fra "Babytime". Mannen min så den også, men den var som sagt veldig svak. Det merkelige er at jeg føler at tanta er rett rundt hjørnet. Jeg har hatt litt murringer i livmora i dag, og jeg har vært litt uggen. Og da jeg var på do i stad, hadde jeg litt oransj/rød utflod... Så jeg har dessverre ikke helt troa på testen. Skal teste på nytt i morgen tidlig. Har svidd av CB-testene tidligere, så har bare billigtester igjen. Er det noen her som har erfaring med svaaakt positive tester fra billigmerker? Håper at dere vil krysse fingrene for meg, og at dere som allerede er blitt gravide vil sende litt babystøv... :-)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2009 en strek er en strek.....man kaqn ikke få strek hvis kroppen ikke produserer hcg......lykke til..hold oss oppdatert...
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Hei! Ja, en strek er en strek... men den var jo veldig svak, og jeg verker i livmoren, akkurat som rett før tanta banker på. Graver meg ned nå, sånn at jeg ikke skal bli så veldig skuffa hvis det ender som kjemisk graviditet. Mend et hadde vært så utrolig bra hvis det hadde klaffa denne måneden, for vi blir spandert sydentur i høstferien neste år, og jeg kommer aldri til å reise hvis jeg er gravid da. Denne måneden er siste sjansen til å få barnet før en evt. tur... Vi kan jo alltid komme oss til syden, det er ikke det, og det er jo veldig underordnet i forhold til det å ønske seg et nytt barn, men poenget er vel at det som regel ikke klaffer akkurat når det passer best, he he. Jeg skal ta en ny test i morgen tidlig, og oppdatere innlegget. Takk for oppmuntringen!! Og lykke til med din testing!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2009 tror du er gravid, grunnen til den svaake streken er fordi det er veldig tidlig enda, ta en digitaltest=) da får du svar gravid eller /ikke gravid,... Men min mening er at du er gravid.. skal test i dag.. men er ikke gravid, bare måå teste..en lite håp ihvertfalll.. Venter i spenning på resultatet=) klem
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Hei! Jeg kommer en en liten oppdatering: Jeg testa på nytt i morges med to nye tester, som begge dessverre ble negative..., og i løpet av dagen har jeg begynt å "spotte" litt og har litt murringer. Så da er det nok ikke håp. Da har sikkert egget klart å feste seg lenge nok til at kroppen har produsert litt hcg, evt. var det noe feil med testen. (men det rareste var at da jeg så på den i morges - da hadde den ligget over natten - så var det enda lettere å se streken enn i går). Ja, ja. Håper det går bedre med deg enn enn det gikk med meg :-) Jeg satser på at jeg kommer sterkere tilbake etter nyttår! Lykke til alle som ikke har testet enda!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2009 kan være festeblødning.... sist gang begynte jeg å blø rett før ikm da spottet jeg litt rosa blod... Har ikke testet enda, men sikkert negativ den oxo... Lykke til da=) Håper vi sees på 1 trim i januar!!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå