Gå til innhold

Help

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg starte på lavkarbo-matregime......er det eneste jeg skal unngå ris,pasta,potet og brød?????hva kan jeg spise til frokost da??knekkebrød?????egg og bacon er ikke noe for meg på morgenen???hva med frukt???unngå det???har trent i 6 uker nå....kan jeg trene 2-3 ganger i uka fordi?????hva gjør dere når jula kommer da????spiser all julemat bare uten potet liksom?????skal jeg spise som normalt eller mindre eller er klue bare å unngå karbohydrater?????håper noen der ute med god erfaring kan hjelpe meg i gang her.......skal i gang med nytt prøverørsforslk i midten av januar og skal helst før da ha tatt av 5 kg.....har starta og trene i 6 uker nå men går ikke ned ett gram....prøvd 5 ganger med ultralyd for å løse opp fett på magen samt lymfedrenasje...ikke funka...så nå er jeg litt frustrert.....vil lavkarbo funke like godt som f.eks .cambridgekuren?????

trenger deres erfaring:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141095674-help/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

du bør nok absolutt ta deg en tur inn på lavkarbo.no!!! og LES LES LES!!!

det finnes mange ulike retninger innen lavkarbo. så derfor må du velge deg en å holde deg til den!

men sånn i hovedsak så er det jo null brød.ris,pasta,poteter,melk og frukt!!!

du kan spise alt av grønnsaker som vokser OVER jorda. da de inneholder minst karber.

spis helst rene produkter av kjøtt og fisk. lag all mat fra bunnen av. (det er enklere enn man skulle tro) unngå lettvarianter!

spis fett i form av fløte,rømme.fete oster,meierismør,cocosa,

når du tror du har nok fett i maten; ta en ekstra spiseskje smør!!

noen tanker på veien i allefall....

masse lykke til med både prøverør og slanking!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141095674-help/#findComment-141096378
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...