♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 ....bare lurer. Finner nemlig ikke navn vi liker.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Må vi si ett? Jeg klarer ikke bestemme meg selv, men kan godt ramse opp favorittene;)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 ) vanskelig ja, men hadde tenkt kun ett pr pers.... nr.1 navnet.
MissStine Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Det fineste guttenavnet jeg vet om er Sebastian:) Det navnet hadde jeg absolutt brukt om jeg fikk en gutt.
Miranda C Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Utenom det sønnen min heter, er det Nicholas (Liker også Sebastian, Philip, Jonas, Mathias, Michael, Lucas, Liam, Magnus, Sander, Dennis, Kevin, Simon, men du sa ett )
mamma til Isak Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Jeg eeelsker Samuel! Det er bare nydelig vakkert!!!
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2009 Til Mamma, Adriana og Maximilian: Hvordan uttaler du navnet Maximilian? trykk noen steder? Jeg har tenkt på Maximillian (med 2 l-er). Max-i-millian om du skjønner.... Så vanskelig......
ROFL Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Isak, men det for jeg aldri lov til å kalle en sønn fordi det er brukt i bibelen...
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2009 Mange fine forslag! Har luktet en del på enkelte av dem tidligere, men så er det alltids noen jeg vet om som heter det. ( Og da går det ikke... Flere forslag?
Miranda C Skrevet 7. desember 2009 #13 Skrevet 7. desember 2009 Så hyggelig at du liker navnet :-) Vi uttaler det som det staves, Max-i-mi-li-an ;-) Så ganske langt navn, blir fort til at vi kun sier Max når vi snakker om han :-) Vi tenkte først på Maximillian med to L'er, men så fant vi ut at det var mest vanlig med én L, og siden navnet er såpass langt og spesielt i seg selv, gjorde vi det enklest mulig :-) Vi er veldig fornøyde med navnevalget vårt :-) Maximilian :-D
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #14 Skrevet 7. desember 2009 Fineste jeg vet er Malvin. Ser for meg en søt gutt, som vil bli en staut mann! Ikke poppis og fint:-)
brummemor Skrevet 8. desember 2009 #17 Skrevet 8. desember 2009 Herman Elias Isak Tobias Peder Benjamin Oskar
Izelin Skrevet 9. desember 2009 #18 Skrevet 9. desember 2009 Gabriel:) (Liker også Isak, Daniel, Samuel, Mikael, Sivert og Iver)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå