Gå til innhold

Ennå en blødning.......huff og huff

Mamma`n til <3<3<3

Anbefalte innlegg

Vært bortreist i helga, og for 4 timer side, rett før hjemreise kjente jeg skikkelig menssmerter og måtte løpe på do...fikk VELDIG fornemmelse av at det var blod da...Og det var det!!

Sjokk asså:(( Har hatt en gang før med litt blod, men nå varte det en stund, men fler toalettbesøk, hvr papiret var skikkelig rødt! Ingen koagler, men mye brun Crinone som også kom ut.

Smertene avtok og er nå borte, kun vanlig murring, og blødningen er borte( kun spor på papiret..)

Ringte riksen og snakka med Gyn sengepost for å høre hva de syns jeg burde gjøre, ettersom jeg er befrukta der, så ble enige om å ta kontakt m IVF-avd i morra for å be om UL!!

Huff, for et stress og en påkjenning! MIn mann og jeg satt bare å holdt rundt hverandre, han var like utafor som meg stakkar!

Krysser fingrene for at dette er kun et engangstilfelle...er forresten rundt 6 uker nå.....

Fortsetter under...

Takk for omtanken:)

Håper da virkelig de vil gi meg en UL da, er vel ikke for tidlig å stadfeste om den lever eller ei???

som sagt, kjenner jeg blir rimelig sliten i hodet asså......tenke, tenke, tenke......

Positive tanker skal iallefall holdes fremst i køen inntil UL:)))

MÅ det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...