Gjest Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Sønnen min får MME og har fått malt i flasken hele tiden for å få til avføringen. Måtte redusere litt på malten da han fikk vondt i magen av den. Magevondten gikk bort og han fikk likevel bæsjet hver dag. Men så stoppet det plutselig opp. Nå har han ikke bæsjet på 5 dager! Har prøvd å gi mer malt, men skjer ingenting. Han har ikke hatt vondt i magen før i dag, i dag har han prompet fælt og hatt veldig vondt i magen. Moren min sier at det kan være at han tar opp alt han spiser sånn at han ikke trenger å bæsje så mye, men jeg syns det høres litt rart ut. Jeg har hørt at på MME skal man bæsje hver dag. Noen som har noen råd?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Har hørt at noen har brukt termometer og stimulert tarmen for å få igang bæsjing dersom babyen er veldig plaget. Hvor gammel er han da? Jeg ammer jo bare, men merket at bæsjemønsteret forandret seg ved 3 måneders alder. Da gikk det fra daglig til ca 2-3 dager mellom hver gang. Nå er han 5 mnd og har egynt ,ed grøt, og vi er tilbake til bæsj daglig igjen
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Har prøvd termometer, men vil være forsiktig med det. Helsesøsteren vår advarte mot å bruke det for mye, bare hvis det var skikkelig krise. Han er 4 mnd, har begynt litt med grøt nå, kanskje det blir bedre når han begynner på en full porsjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå