MOM - Endelig spire <3 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Igår havnet jeg på legevakta med skikkelig magesmerter.. Legen sa jeg hadde mye luft. Eneste galt han fant. IKM torsddag/ fredag som kommer.. VELDIG såre bryster og uggen. I tillegg kjennes det ut som jeg er i starten av og få hemorider.. Kan dette være ett tegn ? Noen som har hatt luftplager så tidlig og vært gravide?
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2009 Dytter Ingen som vet ???
Millies Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har IKM likt som deg. Har også veldig ømme bryster og har blodspor når jeg har vært på do. I tillegg har jeg hatt småblødninger siden tirsdag ca. Er bare rosa på papiret og litt frisk blod iblant. Ble veldig detaljert dette men,,, :S Det med luftplager har jeg ikke hatt. Men jeg har lest at alt dette kan være symptomer.
EleResa Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har hatt masse luft. Særlig plagsomt på jobb der jeg er i landskap med 7 stykker, kun menn På den andre siden, de er tross alt menn - og jeg hører at de fjerter til stadighet så har ikke brydd meg noe om at jeg slipper en lydløs en innimellom
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2009 Tusen takk fo sva Har du luftsmerter også EleResa? Hvor sitter smertene? Je har vondt nederset i magen. Under navelen..Er også veldig hard i magen.. Når ble du plaget med luft EleResa?
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 jeg har merket det samme. jeg hadde 3 vonde dager denne uken med luftsmerter. jeg har ikm til tirsdag. huff..det varså vondt..hyla og skreik som en stukken gris. jeg må ærlig si at det ene taket som kom var myye værre enn å føde. jeg var knallhard i magen, og hadde vondt over alt, men mest nederst og til høyre. trodde en stund det kunne være blindtarmen eller noe annet grøss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå