Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei

vet ikke med ullevål men hoss haugesund er det første mens etter samtalen, men di har fri hele uke 52 så kort regime går ikke da, åsså kommer det helt an på hvor "plass" di har, men dette er jo haugesund....

lyyyykke til :)

Tusen takk for at du tok deg tid:)

Oi, da går det sikkert fortere enn jeg trodde. Hadde regna med at jeg kom inn i mars/april.....men da kan det jo se ut til at ting skjer allerede i januar:):) SPENNENDE!! Her er det óg stengt hele jula.

Har egentlig ikke peiling .

Har en datter på 6 år, fra tidligere forhold. Har blitt gravid med nye sambo, en "vanlig" abort og en ex-u nå i mars v hjelp av pergo. Prøven han leverte inn i forkant var litt redusert, men han fiksa det....det gjorde derimot ikke livmora mi:) Etter tre-fire nye forsøk med pergo har vi gitt opp. Om det blir ivf eller icsi veit jeg ikke....

Hei L8. Vi har så vidt "hilst" på hverandre før tror jeg inne på svangerskap utenfor livmoren. Vi skal også inn på Ullevål på torsdag :-) Skal ha mensen rett etterpå så håper spent på at vi får begynne med en gang. Hvor lenge måtte du vente før du fikk time?

Annonse

Hei på du. Stemmer nok det:)

Jeg måtte skrive brev til legen min, da jeg egentlig ikke fikk time før mars. Så hun ringte meg søndag 30.nov, sendte henvisning mandag 1.des og fikk innkallelse til Ullevål i helgen. Må si jeg ble VELDIG overraska over hvor fort jeg fikk svar. Jeg er midtveis i mensen nå, og får den igjen i slutten av des. Men tviler sterkt på at jeg får komme igang allerede da. Masse masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...