Gå til innhold

Hvordan skal dere feire jul i år?

Anbefalte innlegg

Vi har hele tiden vært fast bestemt på å feire jul hjemme hos oss selv og heller invitere familien til oss. Og sånn blir det også.

I tillegg til oss fire kommer min mor, bror, svigers, svigerbror og besteforeldrene til mannen min. så vi blir 11 stykker her. Det blir koselig! Og jeg er veldig glad for at at jeg ikke skal ut sent på kvelden med barn og et lass med julegaver!

Ååååå som jeg gleder meg!

Hvordan skal dere andre feire? Ut og farte med babyen eller hjemme?

Fortsetter under...

Vi skal til svigers. Og svigermor har 114 planer for alt vi skal gjøre i julen og alle vi skal besøke....vet ikke hvem som kommer til å bli mest lei...meg eller lillemann!

Nei, huff...nå hørtes jeg pesimistisk ut! Jeg elsker jo egentlig jul! Men det blir rart å feire jul et annet sted enn hjemme hos mamma!

vi skal ha vår første jul hjemme.

bestemor bestefar(mor til samboer og hennes samboer)

broren til samboer

broren min

oldemor(mormor til samboer)

oss tre og hunden

gleder oss veldig

Vi skal til svigers å feire jul :)

Er bare 10 min med kjøring hehe men vi drar vel til dem bittelille eller lille juleaften.

Min far kommer på besøk også :)

Så hos svigers blir det meg Kian og Øyvind. Farmor og farfar (svigers), Morfar (min far) Onkel (broren til Øyvind), og onkelen til Øyvind.

Det blir koselig.

3 juledag så tar jeg og Kian toget østover for å besøke familien. Øyvind må desverre jobbe så det blir første uka uten han.

Men det blir gøy forde. Oldefar skal endelig få møte sitt første oldebarn :D

Vi skal til svigers på vestlandet og feire jul. Det blir veldig kos. Så vender vi nesen sørover til mine foreldre til nyttårsfeiring. Så blir nok fullastet bil vi returnerer med til Oslo i år tenker jeg.

Blir nok ikke julefeiring i egen heim før vi flytter sørover og bor i samme by som mine foreldre.

Vi skal feire julen i FuerteVentura i lag med svigerforeldrene mine.. Vi reiser nå på lørdag og skal være der 14 dager..Nyttår feirer vi på hytta i lag med mine foreldre.. Blir litt rart å feire Jul i syden, men vi gleder oss en masse nå på forhånd. Godt med sol og varme.. Jule middagen blir samme som hjemme..

Annonse

Gleder meg masse masse til vår første jul med snuppa vår!! =)=)

Vi feirer allltid med og hos mine foreldre, med min søster og hennes to barn. Vi blir 8 stk+ en hund & fugl.. ;o) I år er inget untak.

Vi bor hos mine foreldre fra lille julaften til 1/2. dag så vi slipper også ut å stresse med gaver og alt som hører med......

Vi skal være først hos mine foreldre (ca 10-17) og så reiser vi til svigers etterpå. De har overnattingsplass, så da blir det å legge gullet, og så nyte resten av julekvelden bare vi voksne :)

Ikke alle er fornøyd med at vi har delt det opp, men for oss blir det mest riktig (og rettferdig) å gjøre det sånn.. Så da blir det sånn :)

Vi skal reise til nord-norge å besøke fars-familien til sambo for første gang. Det blir sikkert hyggelig, men jeg syns det er trist å ikke skulle feire jul med mamman min for første gang ;oP

Det blir også første gang lille tryll sover borte, håper det går bra og ikke blir mye styr.

Fordelen er jo at vi skal være hos svigerfar hele julaften og slipper og drasse baby og gaver ut på seine julekvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...