Gå til innhold

Oss over IKM (kom gjerne med erfaringer !)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, tenkte jeg kunne lage en liten tråd for de som er gått over IKM men får negative tester. Selv har jeg ikke opplevd dette før, bortsett fra i forbindelse med at jeg var gravid. Men nå er jeg altså gått endel dager over(ikm ca 1 el 2 des) og bare negative tester. Flere i samme ståa eller noen som har opplevd det før. Hvordan endte det da?

Håper på litt feedback ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har skjedd for meg de to siste gangene. Forrige måned var jeg sikker på å være gravid. Testet negativt og fikk mensen 5 dager over IKM. Nå er jeg 3 dager over IKM..

Mulig det bare er syklusene mine som er klusset til etter MA for 3 mnd siden..

Altså ingen lykkehistorie med graviditet tross over IKM fra meg...

Skrevet

kan jo hende det blir gla historie nå da ;) håper det har klaffet for deg denne mnd !

Skrevet

Da kom ikke tr i dag heller. Håper hun skjønner at hun ikke er velkommen og at det kommer en spire istedet!

Hadde IKM i går ca 15 dpo (i følge mine bergegninger).

Hadde første dag i siste mens 8.november til 11.november. Tok ut hormonspiralen 5.november og har (etter 6 år) glemt hvordan syklusen min foregår, men mener den var/er bankers på 28 dager...

Har bare testet med CBdigital hittil, men testet i morges med vanlig CB og igjen negativ =( � � �

Det murrer fælt i magen, og brystene har vært ultra øm og kløende siden i går. Hjelpes dette er til å miste søvn over!

Lykke til oss alle!

Skrevet

så spennende, virker iallefall lovende. Men det er jo veldig stor sjangs for at det ikke har stabelisert seg for deg enda. Men det håper vi den slipper å gjøre med det første, siden du skal hoppe over de neste 8 mnd :P hehe

ta en test på onsdag morgen! Det er visst noen som tester negativ helt til to uker over IKM. Det klamrer iallefall jeg meg fast til :) Også er det lurt å ikke teste med CBD siden det er flere som har fått negativ på den, og positiv på andre typer som feks. CB (vet ikke helt hvorfor siden de har samme sensitivitet)

Skrevet

Hei jenter :)

IKM i dag- men ingen mens. Murrer fælt i magen så kan jo være at den dukker opp. Men denne mnd har jeg virkelig følt meg gravid- opplevd dette to ganger før- begge gravid. Hadde en blødning dag 25 og 26 i syklusen (opplevd også dette før og lurer på om dette er festeblødning), skikkelig oppblåst, stikkinger i magen frem til i dag- nå er det bare murring! Tatt test i dag, men ikke på morgenurin da jeg ikke hadde i dag tidlig- negativ.

Er egentlig ikke prøver, men jo mer jeg tror og jo mer ønsker jeg meg barn nr 3.

Testet veldig sent de to foregående svangerskapene også så kommer ikke tanta på noen dager, prøver jeg igjen senere i uka :)

Hold meg oppdatert på hvordan det går med dere :)

Skrevet

Tror aldri jeg har hatet tr så mye i hele mitt liv! I kveld kom hun jammen meg nesten 3 dager forsinket =( =(

Føles som om jeg har mistet noe jeg faktisk ikke hadde. Følte meg så gravid. Konstante murringer, ømme pupper som levde sitt eget liv og kvalm i 2 dager nå...

Jaja, vi går inn i pp2 med EL ca 22.desember og IKM 8.januar. Det er så leeeeenge til =(

Lykke til til alle dere andre =)

Skrevet

uff så kjipt !!! får jo litt høyere forventninger når Tr uteblir .. Da får du ha lykke til neste pp, kanskje du blir gravid på selveste julaften om EL er litt tidlig ;) moro det også da. Også kan man starte året med verdens beste presang :)

Skrevet

Jeg hadde IKM 30 november.....men fortsatt ingen mensen...og selvfølgelig negativ test.......

Masse symptomer har jeg også, så jeg skjønner ingenting...... :S

Skrevet

Hadde IKM 1 desember, så kanskje du også skulle ringt ? Her var de iallefall kjempegreie og ikke feide det bort med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...