Gjest Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Hei. Håper noen har forslag til meg. Jeg lurer litt på om jeg kan være gravid og spør om råd om det er vanlig eller om det kan være noe annet som er årsaken. siden torsdag har jeg vært småkval og svimmel (har kommet spontant). Holdte på å svime av på butikken enda jeg hadde spist og drukket mye. Morgenkvalm er jeg ikke. Begynner på ettermiddagen og varer til kvelden. Er så trøtt at jeg synes ikke 24 timer i døgnet er nok! Stikkinger, forståppelse og hard i underlivet, begynner plutselig å fryse også.. den 18 november kom det en blødning med skikkelige vonde smerter.. Noen dager etter snakket jeg med en venninne og hun syntes det hørtes ut som en SA: man kan jo ikke være sikker.men hadde jeg en SA kan det være rester igjen enda? kan det være derfor jeg har slike symtomer? Skal til legen imorgen.. Jeg ysntes jeg også hadde EL bare en uke etter blødningen og siden onsdag/torsdag har jeg syntes tanta kommer, men neida. Gikk på do for å sjekke stadig men ikke noe tante.. De varte i ca 2 dager så har det roet seg. har slike murringer enda, men ikke samme som da.. men også er litt "flaut" spørsmål.. Når vi hadde sex idag og igår.. ble jeg jo så våt/mye utflod.. er det vanlig eller hva kan det være for? Håper på et svar som kan forklare meg litt mere!
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 glemte også å skrive at jeg er ufattelig sårbar skal ingenting til for jeg begynner å griner + hodepine..
MissMe*med*lillegutt Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Ikke så lett å gjette seg fram til hva det kan være.. Men den blødningen du hadde, var det en stor blødning? Hvor lenge blødde du? Og hadde du 100% sikker EL en uke etterpå? Det jeg tenker er jo at den blødningen KAN ha vært en festeblødning.. Er mange som kan få smerter også da.. Svimlinger kan komme av lavt blodtrykk, noe som er normalt for mange å få spesielt i begynnelsen av svangerskapet.. Dette med trøtthet, hodepine, stikkinger, mye utflod, murringer osv. er jo typisk graviditetstegn.. Men er ikke lett å skulle gjette seg fram som sagt, bare tenker litt høyt jeg nå Men legen vil nok gi deg mer svar skal du se Lykke til
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 takk for svar! Blødningen var ikke like mye som jeg pleier, men veldig sterke smerte.. Blir nok oppdatering imorgen, når jeg har vært hos legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå