Mrs. X Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 De er jo veldig fine, men er den upraktisk?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Godt spørsmål, for denne vil jeg ha i nyhuset også! hehehehe.. hadde sånn når jeg bodde i usa, gikk bare over den med litt jif også var den like fin som ny.. men den var jo ikke fra ikea da...
attpåklatt!! Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Har hvit porselen fra IKEA ja. regner med det er Domsjø .. Har den som er dobbel. Kjempefornøyd ja! Litt uvant til og begynne med.. den lager litt annen lyd.. ;-)
erteposen + 4 Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Vi har en på gården eller "landstedet" som de sier her i Bergen, og det fungerer fin fint:) Jeg ønsket igrunnen en dyp i metall, men den duger helt fint. Jeg har hørt at misfarging på sikt blir et problem, men når fungerer den fint.
Lea Laus Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Tror kanskje vi har sånn:P Den er hvit og stor - er strålende fornøyd. Har lite kjøkken, så stor vask er praktisk når man ikke har så mye benkeplass!
GuttemammaX3 Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Jeg hadde den i det huset jeg solgte, hadde bare nytt kjøkken i under et år, så kan ikke si så mye om slitasje. Men jeg hadde den doble, store som stikker litt ut av kjøkkenbenken, og den var perfekt å jobbe med. savner den nå
BellaSuz Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har nettopp satt inn en slik vask i nykjøkkenet vårt, og den er veldig pen, romslig og praktisk. Det er overhodet ingen ulemper med at den er stor, tvert i mot! Anbefaler at du kjøper deg en avrenningsrist til å sette oppå kanten, det er veldig kjekt dersom man måtte vaske opp noe for hånd. MEN vær derimot obs på at det kommer striper etter kasseroller o.l ganske så kjapt, så den blir fort "stygg". Men etter en stunds bruk så legger jeg ikke merke til det.....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå