cethy23 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 er nå 6 uker på vei. fant ut jeg var gravid for 6 dager siden og har røyket helt til nå.. sluttet i dag har jeg bestemt meg for men nå livredd for at allerede skaden har skjedd? veit ikke så mye om dette.
<3guttemamma<3 Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Heisann. Jeg tok siste røyken min i går, er 5+0. Har visst at jeg er gravid i over en uke, men fant ut at nå er det nok. Vi kan ta det med ro begge to, det går bra. tenk på alle de som røyker gjennom hele svangerskapet. For de er det mange av..
Lirgen Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Jeg kutta drastisk ned den dagen jeg fann ut jeg var gravid, så ble 3 røyker pr dag i 3 dager og så ble det fullt stopp hos meg :-) nå har jeg vert 1 uke og 2 dager siden jeg tok siste røyk :-) *stolt* :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Her, er stolt her og. Er 7+2 og vært røykfri i 3 uker og 3 dgr. Tar ikke skade så tidlig. Masse lykke til med røykeslutten, blir noen extra kilo, men d er d verdt.
cethy23 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2009 takk:) lykke til dere også sluttet på dagen med første mann.. denne gangen trappet jeg ned.. og satser på at jeg klarer og holde meg uten nå og !
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Herregud hvor flinke dere er ! Stå på damer !
juni2010mamma Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Gratulerer til dere alle, dere er super flinke:)) Jeg sluttet før jeg ble gravid og har vært røykfri i 7 mnd:) Deilig følelse å være en ikke røyker, pluss veeeeldig god samvittighet for den lille i magen:)
funky Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Jeg røyket hele svangerskapet med nr en, å han er frisk som en fisk! Jeg hadde dårlig samvittighet hele tiden, men alt gikk helt fint, han er 4 år nå, å enda like frisk!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Hei! Jeg var en stor røyker (mellom 20-25 om dagen) til jeg fant ut at jeg var gravid. Trappet ned til 5 røyk om dagen med en gang, og syntes det funket veldig bra i begynnelsen, men etter en uke orket jeg ikke tanken på røyk lenger. Har gått bra i over tre uker med ingen røyk, men merker at jeg er sulten KONSTANT. Er kvalm hele tiden, men fortsatt tenker bare på mat. Ikke ordentlig sunt mat heller, er veldig skummelt. I første svangerskap gikk jeg opp 55 kilo - mye hadde med røykeslutt å gjøre tror jeg. Jeg MÅ IKKE gå opp så mye igjen, tok en evighet å bli kvitt de 35 kiloene jeg klarte å få bort. Noen som har hatt det lignende, eller er det bare meg som tenker bare på mat? Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?
enlitenpågang Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Så flinke dere er:) Husk å ikke starte påan igjen når gullet er ute;) Det er toskskap!
velsignet med to Skrevet 7. desember 2009 #12 Skrevet 7. desember 2009 Kjempeflott at du slutter nå! :-) Med førstemann slutta jeg på dagen for positiv test, ble kvalm bare av tanken så det var ganske lett :-) Dum som jeg var så begynte jeg med festrøyk et halvt år etter fødsel og da var det gjort, så jeg måtte slutte igjen denne gang. Ikke like kvalm i begynnelsen denne gang, men det gikk lett likevel :-) Har jo verdens beste motivasjon i magen!
Beibi80 Skrevet 7. desember 2009 #13 Skrevet 7. desember 2009 Jeg røyker, er 8+3 i dag.. :/ Prøvde å slutte før jeg fant ut at jeg var gravid, men klarte ikke mer enn tre dager.. Burde kutte ut røyken helt nå, får så dårlig samvittighet hvergang jeg tar et trekk Har noen tips kanskje?
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. desember 2009 #14 Skrevet 7. desember 2009 Jeg røykte i begge mine svangerskap, fikk sunne friske barn! MEN nå røyker jeg ikke... Angrer på at jeg utsatte mine barn for røyken når jeg var svanger med de! Nå er de stolte å glade for at mamman deres ikke røyker mer! ) Min mann er anti røyk! Jeg trudde jeg var gravid i mai/juni, å jeg tok meg en røyk, da røykte jeg svært lite... Men da sa han: *Håper du for GUDS skyld ikke er gravid nå, for jeg aksepterer ikke at du propper barnet mitt full av NIKOTIN! * Så at jeg røykte å lot som ingenting i de forrige svangerskapene, skjønner jeg ikke, den lille vrir jo seg i ubehag... ( Håper alle klarer å stompe røyken, men jeg skal ikke si noe stygt om noen som røyker, siden jeg engang gjordet det selv.... Lykke til alle som prøver å knærte den pinnen!! )
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 7. desember 2009 #15 Skrevet 7. desember 2009 Jeg tok en røyk for å roe meg ned når jeg hadde tatt testene som viste positivt. Så la jeg røykpakka i skuffen.. FOR GODT! Var på julebord i helga, tok for moro skyld et par trekk av samboeren sin røyk, og det smakte..... ...DRITT!!! Hihi! Det var egentlig bra at jeg prøvde, for nå har jeg ikke lyst på i det hele tatt , og vet jeg kan klare meg gjennom resten av svangerskapet.
*julybirth* Skrevet 8. desember 2009 #16 Skrevet 8. desember 2009 alan carrs easy way to stop smoking , les den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå