Gå til innhold

Reimatec, Troll eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda et spørsmål angåede typiske norske babyklær - hvilke vinterdress anbefaler dere? Har hørt mye bra om Reimatec og Troll. Tenker å kjøpe i nettbutikk evt Finn, hvordan er størrelse på disse dresser? Stemmer det at Troll sine er ganske stor?

Bruker 74 til vanlig nå og tenkte egentlig å kjøpe 80 sånn at det er litt plass i løpet av vinteren. Men det er jo ikke meningen at han skal gå rundt Makka Pakka før dressen passer bedre =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mikkline sine dresser! Jeg bruker ikke annet.

Skrevet

Noen flere som vil dele erfaringer ang vinterdresser?

Skrevet

Jeg kjøpte Reima til lillebror nå, han blir 1 i jula. Har aldri prøvd den før, men fant en dress på salg, og så har jeg hørt mye godt om de ;)

Je kjøpte den i str 80, og den er DIGER til tassen min ihvertfall. Han bruker 80 i klær nå, men den dressen er stor til ham ;) Dog, ikke så stor at han ikke klarer å røre seg.

Til Storesøster hadde vi Troll som første dress, den typen med fast for. Den var også stor i str, hun hadde sin i str 80 fra hun var 1 til og med den vinteren hun fylte 2 (er født i januar). Hun har forøvrig Troll-dress nå også, men nå i den typen med løst ullfor.

Skrevet

Vi har kjøpt både Reimatec høstdress og vinterdress i år, den ene på finn og den andre på salg- og jeg er så langt superfornøyd=) Skal du ha en dress som er 100 % vanntett, er Reima det tryggeste valget og jeg personlig synes at Troll-dressen virker litt "tynn" og ikke så enkel å svippe på som Reimaen.

Reimatec-dressene er store i størrelsen ja, så foreløpig er det høstdressen i str 74 som passer best til jenta mi (hun er nå 14 mnd), 80 er fortsatt litt for stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...