smurf08 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Enda et spørsmål angåede typiske norske babyklær - hvilke vinterdress anbefaler dere? Har hørt mye bra om Reimatec og Troll. Tenker å kjøpe i nettbutikk evt Finn, hvordan er størrelse på disse dresser? Stemmer det at Troll sine er ganske stor? Bruker 74 til vanlig nå og tenkte egentlig å kjøpe 80 sånn at det er litt plass i løpet av vinteren. Men det er jo ikke meningen at han skal gå rundt Makka Pakka før dressen passer bedre =)
Føken siruppsnipp Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jeg er veldig fornøyd med mikkline sine dresser! Jeg bruker ikke annet.
smurf08 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Noen flere som vil dele erfaringer ang vinterdresser?
MintCondition Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg kjøpte Reima til lillebror nå, han blir 1 i jula. Har aldri prøvd den før, men fant en dress på salg, og så har jeg hørt mye godt om de Je kjøpte den i str 80, og den er DIGER til tassen min ihvertfall. Han bruker 80 i klær nå, men den dressen er stor til ham Dog, ikke så stor at han ikke klarer å røre seg. Til Storesøster hadde vi Troll som første dress, den typen med fast for. Den var også stor i str, hun hadde sin i str 80 fra hun var 1 til og med den vinteren hun fylte 2 (er født i januar). Hun har forøvrig Troll-dress nå også, men nå i den typen med løst ullfor.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Vi har kjøpt både Reimatec høstdress og vinterdress i år, den ene på finn og den andre på salg- og jeg er så langt superfornøyd=) Skal du ha en dress som er 100 % vanntett, er Reima det tryggeste valget og jeg personlig synes at Troll-dressen virker litt "tynn" og ikke så enkel å svippe på som Reimaen. Reimatec-dressene er store i størrelsen ja, så foreløpig er det høstdressen i str 74 som passer best til jenta mi (hun er nå 14 mnd), 80 er fortsatt litt for stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå