Gå til innhold

Kan noen se hit??


MammaTilToTette + spire

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen kan komme med noen gode råd til meg for å gå ned i vekt..??

Jeg fikk barn for 7 mnd siden og gikk opp 40 kg under svangerskapet(vet,helt vanvittig mye!!!:( ) Jeg har alltid hatt lett for å legge på meg men før jeg ble gravid hadde jeg en BMI på 25,nå er den på 32!!!

Jeg spiser normalt med mat, spiser alt for sjeldent da,kan ofte gå 6-7 timer mellom måltidene noe jeg vet ikke er bra.

Og har fått et vanvittig søtsug!! Jeg rører meg stort sett hver dag. Går turer og er på step/styrke en gang i uka.

Dette har ikke hjulpet stort, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Kjenner jeg blir deppa av dette! Har veldig lyst til å høre med legen om Reductil,men ammer enda så får vel ikke det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke noe moro nei.. sliter med vekta selv også!!

 

men som du sier; du spiser jo altfor sjelden... det er første ting du bør endre på!

spis masse frukt og grønt og drikk vann (ja jeg vet det høres så himla enkelt ut og vanskelig å gjennomføre....)

og dersom du drikker lightbrus så bør du prøve kutte det ut!! det trigger dessverre søtsuget våres.. (snakker av altfor god erfaring der...)

 

selv så prøver jeg nå å spise mat som har lav GI. og unngå brødmat,ris og poteter.

 

men du klarer dette!!

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...