Gå til innhold

Noen som har testet i dag? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal teste på fredag,men det er alltids noen her som tester i dag også sikkert...? :) Spennende:)

Klem fra nysgjerrige meg;)

Ønsker alle lykke til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det gikk rakt åt skogen! Negativ.. Men ingen mens enda.

Skrevet

negativ her også, etter IKM... :(

Skrevet

Testet idag ja.. Men som forventet så var den blenda hvit. Er jo enda 9 dager til IKM ! Haha.. Slik er det når man har mange billigtester liggende.

Nå har jeg bestemt meg for å ikke teste igjen før Mandag 14/12.

Skrevet

Jeg testet i dag 12/13 dager dpo på ettermiddagsurin.. og den var svakt men tydelig positiv. Jeg brukte QR sin. :D

Skrevet

Jeg testet og (som ventet ) negativt som bare det ; ) Har IKM på torsdag og er 9 eller 10DPO i dag, så kanskje ikke så rart det ikke slo ut.

Tar kanskje ny test på tirsdag.

Krysser fingre for oss alle!

Skrevet

12 dpo i dag, testet negativ... Men har utrolig ømme pupper, fått det mer og mer den siste uken, så jeg har enda håp... :) IKM tirs eller ons... :)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE! Jeg håper at jeg kan følge etter deg, for jeg fikk en svaaaakt positiv test i dag 11 dpo, samtidig som kroppen min sier at mensen er rett rundt hjørnet.

Skrevet

Masse gratulerer til dere positive testere!!! :) Hurra! :)

Og dere som testet negativt...det blir deres tur også:) Bare vent til neste pp:) :) DA tenker jeg det graver seg en spire fast!! :) Vi krysser fingrene! :) Lykke til alle dere som skal teste de neste dagene!!! :)

Skrevet

Testa negativt idag med cb test,venter ikm imårra..Har brukt alt for mye penger på teste allerede! Utålmodig etter å vite!

Skrevet

Testet i dag på IKM 16 dpo. IKKE GRAVID med CBdigital =(

Ingen tr heller... Frustrerende!

Skrevet

forstår deg godt , forvirret jeg og, tok en test på lørdag, og en svaak rosa strek der det sku vært en blå hvis gravid ..

???? forvirret ?? jaaaaaa....

Skrevet

Hei inlove! Jeg krysser fingrene for at du er gravid!! Lykke til alle sammen! Jeg er nok ikke gravid, selv om jeg fikk en svak rosa strek opp i går. To neg. i morges, og spotting. Så da var det nok enten en feil med testen, eller så var det ikke liv laga. Håper det går bra når du skal til å teste på nytt senere! Du er sikkert gravid :-)

Skrevet

Testet i dag tidlig..! Ikm i dag eller onsdag!

En svak skyggestrek kom opp... Så tør ikke tro noe på den! Men så har jeg aldri fått noe som helst av skyggestreker eller noe før!! Så har et lite håp inni meg at den er rosa i morgen :) Det får tiden vise!! Tante rød... Hold deg til Hel.... unna!!!! :D:D

Skrevet

jepp, positivt helt klart :-) takk for svar :-) og lykke til til deg og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...